کد خبر : 1648850 | 18 آبان 1398 ساعت 20:01 | 12.6K بازدید | 0 دیدگاه

تامی آبراهام: افتخار می کنم شماره 9 چلسی هستم

تامی آبراهام، ستاره جوان چلسی مدعی شد آنها برابر پالاس به سبک بازی خود باور داشته اند.

تامی آبراهام: افتخار می کنم شماره 9 چلسی هستم

به گزارش "ورزش سه"، چلسی امروز در دیداری دشوار و در حالیکه در نیمه اول موفق به باز کردن دروازه حریف نشده بود، در نهایت با دو گل کریستال پالاس را مغلوب کرده و به روند درخشان خود در هفته های اخیر ادامه داد. تامی آبراهام، ستاره 22 ساله چلسی در این دیدار نیز موفق به گلزنی شد و حالا وی در مورد عملکرد خود در چلسی و پوشیدن لباس شماره نه این تیم صحبت کرده است.

 

1450391

 

تامی آبراهام گفت: "این بهترین عملکرد چلسی نبود و شما می توانید این موضوع را متوجه شوید، اما مهم ترین موضوع کسب سه امتیاز بود. سرمربی در بین نیمه از ما خواست تمرکز خود را حفظ کنید و اینگونه فرصت های گلزنی بوجود خواهند آمد، ما نیز در نیمه دوم همین کار را کردیم و موفق شدیم دو بار دروازه حریف را باز کنیم.

 

کریستال پالاس یک تیم خوب است. آنها به صورت تیمی دفاع می کنند و در نیمه اول شیوه بازی آنها شرایط را برای ما دشوار کرده بود. اما در نیمه دوم هم ما به سبک بازی خود باور داشته و آن را تغییر ندادیم. هدف ما این بود که فوتبالی هجومی ارائه دهیم و موفق به زدن دو گل هم شدیم.

 

مهاجمانی بزرگ و در سطح کلاس یک جهانی در گذشته پیراهن شماره نه چلسی را بر تن کرده بودند و این وظیفه من را دو چندان می کرد، اما من آماده پذیرش این مسئولیت بودم و حالا به خودم افتخار می کنم که شماره نه چلسی را بر تن کرده ام."

دیدگاه‌ها