کد خبر : 1648856 | 18 آبان 1398 ساعت 21:06 | 20.3K بازدید | 0 دیدگاه

مشکل بزرگ اینتر؛ رابطه بد کونته و مدیران باشگاه

به نظر می رسد رابطه میان آنتونیو کونته و مدیران باشگاه اینتر شکرآب شده است.

مشکل بزرگ اینتر؛ رابطه بد کونته و مدیران باشگاه

به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه کمتر از شش ماه از دوران حضور آنتونیو کونته روی نیمکت اینتر می گذرد، اما این سرمربی ایتالیایی در همین مدت کوتاه چند بار به انتقاد از عملکرد مدیریت باشگاه پرداخته و نشریه لااستامپا مدعی شد اتفاقات بعد از دیدار مقابل دورتموند در لیگ قهرمانان، رابطه وی با سران باشگاه را خراب کرده است.

 

1437688

 

بعد از شکست عجیب نراتزوری در خانه دورتموند، آنتونیو کونته از عملکرد مدیران اینتر در فصل نقل و انتقالات تابستانی انتقاد کرده و مدعی شد تمام برنامه های مورد نظر وی اجرا نشده است. البته این اولین انتقاد سرمربی جدید اینتر نبود و وی در بسیاری از بازی ها مدعی شده تیمش به اندازه کافی بازیکن و نیروی مناسب در اختیار ندارد و همین موضوع کار وی برای نتیجه گرفتن را دشوار ساخته است.

 

لااستامپا در ادامه گزارش خود اذعان داشت که دیگر رابطه مدیران اینتر با آنتونیو کونته مانند سابق نیست و بازگشت به شرایط قبل آسان نخواهد بود. نتیجه نگرفتن در دیدار امشب اینتر مقابل ورونا می تواند شرایط را پیچیده تر کند، اما حتی در صورت پیروزی اینتر نیز روابط مانند گذشته نخواهد شد. هنوز مشخص نیست آیا اینتر قصد دارد در بازار نقل و انتقالات زمستانی فعالیت چندانی داشته باشد یا خیر، اما به هر حال آنتونیو کونته از عملکرد مدیران اینتر رضایت ندارد و همین موضوع می تواند روی آینده وی در این باشگاه تاثیر بسزایی داشته باشد.

دیدگاه‌ها