کد خبر : 1648867 | 18 آبان 1398 ساعت 21:35 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

ربیعی: گیلانی‌ها قدر حاجی پور را بدانند

مدیرفنی داماش گیلان در آستانه دیدار حساس این تیم مقابل فجرسپاسی به تشریح شرایط تیمش پرداخت.

ربیعی: گیلانی‌ها قدر حاجی پور را بدانند

به گزارش "ورزش سه"، داماش گیلان بعد از برد ارزشمند هفته گذشته در خانه مقابل استقلال خوزستان، فردا در دیداری حساس برابر فجرسپاسی در شیراز به میدان خواهد رفت. مازیار ربیعی فر، مدیرفنی داماش درباره شرایط تیمش در آستانه این بازی گفت: خوشبختانه بعد از برد ارزشمند هفته گذشته مقابل استقلال خوزستان که اعتقاد داریم یکی از تیم‌های قدرتمند لیگ یک محسوب می‌شود، تیم از نظر روحی و روانی شرایط خوبی دارد. فجرسپاسی نیز طی هفته‌های اخیر نتایج خوبی کسب کرده و مدعی صعود به لیگ برتر محسوب می‌شود ولی مطمئنا فردا هواداران گیلانی یک نمایش دیدنی دیگر از تیم خود شاهد خواهند بود و برای دستیابی به امتیاز در شیراز حاضر شده‌ایم.


وی درباره اتفاقاتی که طی چند هفته اخیر در تیم رخ داده بود گفت: خیلی خوشحالیم که سیامک فراهانی را همچنان در راس تیم به عنوان یک مربی خوشفکر و صاحب سبک در اختیار داریم. اتفاقاتی رخ داده بود که اکنون نمی‌خواهیم درباره آن صحبت کنیم ولی خوشحالم که در صحبت با فراهانی او بار دیگر مجاب به بازگشت به داماش شد و طی همین مدت امتیازات مناسبی نیز جمع کرده‌ایم. با این حال باید قبول کرد که تیمداری شرایط سخت و حساسی دارد. خصوصا داماش که به شکل کاملا خصوصی اداره می‌شود و آقای حاجی پور زحمات زیادی طی این سال‌ها برای تیم کشیده و اعتقاد دارم گیلانی‌ها باید بیش از این قدردران این مرد باشند.


ربیعی فر در ادامه صحبت‌هایش گفت: امتیازات در لیگ آزادگان قدر طلا ارزش دارد و مشکلات مالی و عدم حمایت‌ها یکی از مسائلی است که طی این مدت البته ناراحتی ما را در پی داشته است. باید از گذشته و سرنوشت تیم‌های گیلانی درس بگیریم و نباید این سرمایه ارزشمند را به سادگی از دست بدهیم. امثال آقای حاجی پور زحمات زیادی برای تیم کشیده‌اند و به شخصه از نزدیک شاهد چالش‌ها و مصائبی که در این راه چه از نظر مالی و چه معنوی متحمل شده‌اند، بوده‌ام. همه شاهد حمایت ویژه هواداران از داماش بوده‌اند و واقعا آنها یک نمونه فوق العاده در فوتبال ایران محسوب می‌شوند که باید بیشتر از این موردتوجه و حمایت قرار گیرند و چه کاری بهتر از اینکه توجه مسوولان استانی و شهری به این تیم متوجه باشد. چه صنعت و تفریحی از این بالاتر می‌تواند یک جماعت انبوه را با خود همراه کند و باید از این پتانسیل به خوبی بهره برد.


مدیرفنی داماش درباره بازی با فجرسپاسی و حضور مهابادی روی نیمکت این تیم که پیش از این سابقه همکاری با یکدیگر را داشته‌اند نیز گفت: فجر امسال شرایط خوبی دارد و به خوبی توانسته امتیازات لازم را در ابتدای فصل کسب کند. شناخت خوبی از تفکرات آقای مهابادی داریم و مهمتر اینکه به جوانان تیم خودمان ایمان و اعتماد لازم را داریم و مطمئن هستیم آنها قادر خواهند بود در شیراز اتفاق بزرگی برای خوشحالی طرفداران رقم بزنند.

دیدگاه‌ها