کد خبر : 1648870 | 18 آبان 1398 ساعت 21:44 | 91.5K بازدید | 0 دیدگاه

درخشش دوباره لواندوفسکی؛

اما همیشگی تویی؛ ستاره دنباله دار! (عکس)

رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن مونیخ باز هم در ترکیب تیمش موفق به گلزنی شد.

اما همیشگی تویی؛ ستاره دنباله دار! (عکس)


به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در فصل جاری شرایط چندان خوبی نداشته و نتایج پرفراز و نشیب این تیم در هفته های اخیر در نهایت باعث شد نیکو کوواچ، سرمربی کروات بایرن مونیخ شغل خود را از دست داده و از این تیم اخراج شود.

 

اما در این میان رابرت لواندوفسکی در حال سپری کردن بهترین روزهای دوران ورزشی خود بوده و در ترکیب بایرن مونیخ در هفته های اخیر فوق العاده عمل کرده است. ستاره لهستانی بایرن مونیخ امشب و در دیدار حساس این تیم مقابل دورتموند نیز در دقایق ابتدایی موفق به گلزنی شد تا روند درخشان خود را استمرار بخشد. او در نیمه دم نیز یک بار دیگر دروازه دورتموند را باز کرد. حالا رابرت لواندوفسکی در هجده بازی خود در تمام رقابت های این فصل، بیست و سه گل به ثمر رسانده است.

 

روی ارسال بنجامین پاروارد و جایگیری خوب رابرت لواندوفسکی، این بازیکن در میان غفلت مدافعان دورتموند و در حالیکه کسی وی را نگرفته بود دروازه حریف را باز کرده و تیمش را با یک گل پیش انداخت.

 

حالا رابرت لواندوفسکی با پانزده گل در صدر جدول گلزنان بوندسلیگا قرار داشته و به نظر می رسد برای کسب عنوان کفش طلای اروپا بخت شماره یک باشد. در فصلی که لیونل مسی و کریستیانو رونالدو همانند سال های اخیر آمار گلزنی درخشانی نداشته اند، رابرت لواندوفسکی احتمالا می تواند بعد از مدت ها به سلطه این دو فوق ستاره پایان داده و کفش طلای اروپا را نصیب خود کند. حالا لواندوفسکی با گلزنی در بازی امشب به رکورد 51 سال قبل گرد مولر که 11 بازی اول فصل برای بایرن مونیخ گلزنی کرده بود برابری کرد.

 

در صورت پیروزی برابر دورتموند، بایرن مونیخ از روزهای تلخ هفته های قبل فاصله می گیرد و مطبوعات آلمانی نیز در روزهای اخیر عنوان کرده اند که در صورت رقم خوردن این نتیجه، احتمالا هانس فلیک تا پایان فصل سرمربی بایرن باقی خواهد ماند.

 

1450419

 

1450418

 

1450420

دیدگاه‌ها