کد خبر : 1648890 | 18 آبان 1398 ساعت 22:53 | 31.4K بازدید | 0 دیدگاه

ایبار 0 - 4 رئال مادرید؛ گلباران کردن مزه داده!

رئال مادرید موفق شد با ارائه نمایشی مقتدرانه با چهار گل ایبار را مغلوب کند.

ایبار 0 - 4 رئال مادرید؛ گلباران کردن مزه داده!

 

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید که در هفته های اخیر نتایج خوبی گرفته و چند روز قبل موفق شد در لیگ قهرمانان نیز با شش گل مقابل گالاتاسرای به پیروزی دست یابد، امشب نیز کار دشواری برای غلبه بر ایبار نداشت و همان نیمه اول کار حریف را تمام کرده و در نهایت 0-4 ایبار را شکست داد.

 

در همان دقیقه چهار و روی ارسال مندی، بنزما فرصت خوبی برای زدن گل اول رئال مادرید داشت، اما ضربه او راهی به دروازه ایبار نیافت.

 

1450434

 

اما در دقیقه 17 رئال مادرید به گل اول دست یافت. ضربات والورده و مودریچ در شلوغی محوطه توسط مدافعان ایبار دفع شد و در نهایت کریم بنزما موفق شد با ضربه ای زمینی از گوشه محوطه دروازه را باز کند.

 

اما حملات رئال مادرید ادامه یافت و این تیم دو دقیقه بعد به گل دوم رسید. با متوقف شدن ادن هازارد در  محوطه، کهکشانی ها صاحب یک ضربه پنالتی شدند که سرخیو راموس آن را تبدیل به گل کرد.

 

1450436

 

1450435

 

اما این پایان کار نبود و در دقیقه 29 این بار لوکاس واسکز در محوطه متوقف شد و رئال مادرید یک بار دیگر صاحب یک ضربه پنالتی شد که این بار کریم بنزما با نواختن ضربه ای خلاف جهت موفق به گلزنی برای تیمش شد.

 

در دقیقه 38 اینوی در دو صحنه متوالی می توانست برای ایبار گلزنی کرده و اختلاف را کم کند، اما حضور به موقع دنی کارواخال مانع رخ دادن این اتفاق شد.

 

در لحظات پایانی نیمه اول و روی ارسال کوته، انریخ می توانست یکی از گل های رئال مادرید را پاسخ دهد، اما ضربه سر او از بالای دروازه به بیرون رفت و نیمه نخست با برتری 0-3 رئال مادرید به اتمام رسید.

 

در همان ابتدای نیمه دوم ادن هازارد با حرکتی انفرادی می توانست گل چهارم را به ثمر برساند، اما مدافعان ایبار با حضور به موقع اجازه این اتفاق را به وی ندادند.

 

اما حملات رئال مادرید ادامه یافت و این تیم در دقیقه 59 به گل چهارم دست یافت. پاس به بیرون مودریچ با ضربه تماشایی فدریکو والورده وارد دروازه ایبار شد.

 

در ادامه توپ و میدان در اختیار رئال مادرید بود اما موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد نمی شد. در دقیقه 78 لوکاس واسکز فرصت خوبی برای گلزنی داشت اما ضربه او به مدافعان ایبار برخورد کرد.

 

در نهایت نیمه دوم کم هیجان این دیدار نیز به اتمام رسید و رئال مادرید با ارائه نمایشی فوق العاده در 45 دقیقه نخست با چهار گل ایبار را مغلوب کرد.

دیدگاه‌ها