کد خبر : 1648907 | 19 آبان 1398 ساعت 00:13 | 32.3K بازدید | 0 دیدگاه

زیدان: سیستم چرخشی به رئال کمک زیادی می‌کند

زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید، پس از پیروزی امشب تیمش مقابل ایبار تمجید ویژه‌ای از عملکرد بازیکنانش انجام داد

زیدان: سیستم چرخشی به رئال کمک زیادی می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب از سری مسابقات هفته دوازدهم لالیگا مهمان ایبار بود. کهکشانی ها پس از پیروزی ۶-۰ مقابل گالاتاسرای در لیگ قهرمانان اروپا با روحیه ای بسیار مناسب پا به دیدار امشب گذاشته بودند. شاگردان زین الدین زیدان با ارائه یک نمایش قابل قبول در بازی امشب توانستند با نتیجه ۴-۰ حریف خود را شکست دهند. رئال مادرید با پیروزی در بازی امشب موقتا به صدر جدول لالیگا صعود کرد.

 

زین الدین زیدان معتقد است که تیمش پس از شکست مقابل مایورکا روند رو به رشد فوق العاده ای داشته است. زیدان در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی امشب حضور یافت و درباره مسائل مختلف صحبت کرد.

 

تغییرات در رئال مادرید؟
ما طی هفته های اخیر به سختی تلاش کرده ایم و در طول این مدت کاملاً به خودمان را باور داشته ایم. بازی مقابل مایورکا برای ما بسیار پیچیده بود اما پس از شکست در آن دیدار تیم ما به طور کلی تغییر کرد و نمایش فوق العاده را از خود ارائه داد. رئال مادرید باید به همین روند خود ادامه دهد.

 

1450474

 

درخشش والورده؟
برای گلی که به ثمر رساند واقعا خوشحال هستم. او در هفته‌های اخیر بسیار فوق العاده بازی کرده و تنها همین گل زدن را کم داشت. همچنین لوکا مودریچ نیز در بازی امشب نمایش خوبی را ارائه داد. من از عملکرد تمام بازیکنانم خوشحال هستم.

 

استفاده از سیستم چرخشی؟
این موضوع نشان می‌دهد که همه بازیکنان من کیفیت فوق العاده ای دارند. بازی ها طولانی است و شما باید همه چیز را به خوبی مدیریت کنید. باید همه بازیکنان احساس کنند که نقش مهمی در تیم دارند. اینگونه است که شما می توانید تمام جام ها را به دست آورید.

 

عملکرد هازارد؟
او در نیمه اول فوق العاده و چشم نواز بازی کرد. من برای او بسیار خوشحال هستم. مطمئناً بازیکن بسیار مهمی برای رئال مادرید خواهد بود.

دیدگاه‌ها