کد خبر : 1648953 | 19 آبان 1398 ساعت 10:52 | 3.1K بازدید | 0 دیدگاه

تیرهای المپیکی به هدف نشست

دختران تیرانداز بدون توقف در مسیر توکیو

دختران ملی پوش تیراندازی ایران تاکنون ۴ سهمیه المپیک به دست آورده‌اند و سهم بزرگی در کاروان المپیکی ایران دارند.

دختران تیرانداز بدون توقف در مسیر توکیو

به گزارش "ورزش سه"، تا چند روز قبل نجمه خدمتی و آرمینا صادقیان ۲ سهمیه برای تیراندازی ایران در المپیک ۲۰۲۰ کسب کرده بودند و در روزهای اخیر که مسابقات قهرمانی آسیا در قطر برگزار می شود، ۲ سهمیه دیگر هم به دست آمده است.


نجمه خدمتی اولین سهمیه المپیکی ورزش ایران را کسب کرد و آرمینا صادقیان هم قطعا می تواند یکی از جوانترین اعضای کاروان المپیکی ایران باشد.


در روزهای اخیر در قطر هانیه رستمیان و فاطمه کرم زاده هم به جمع ۲ نفر قبلی اضافه شدند تا شاهکار دختران تیراندازی ایران تکمیل شود.


دیروز فاطمه کرم زاده در مرحله مقدماتی با قرار گرفتن در جایگاه چهارم مجوز حضور در المپیک 2020 توکیو را کسب کرد. این بانوی ملی پوش ایرانی در مصاف با حریفان آسیایی خود در فینال به عنوان نفر پنجم به کار خود پایان داد.


هدایت تیم های ملی تفنگ ایران در بخش مردان و زنان برعهده الهام هاشمی است. با این حال فعلا در بخش زنان تیراندازان ایرانی خوش درخشیدند و باعث شدند تا این فدراسیون تاکنون سهم بزرگی در کاروان المپیکی ایران در مسیر توکیو ۲۰۲۰ داشته باشد.


باید دید سهمیه های تیراندازی ایران تا چه حدی افزایش می کند و آیا مردان تیرانداز هم سهم از این سهمیه خواهند داشت یا خیر.


تاکنون از ۴ سهمیه ای که برای ایران به دست آمده، ۳ سهمیه مربوط به تیم تفنگ است که هدایت آن را الهام هاشمی برعهده دارد و یک سهمیه هم در تپانچه کسب شده است.


امروز و فردا هم تیم تفنگ سه وضعیت زنان و یکی از ملی پوشان تپانچه مردان شانس کسب سهمیه دارند.

دیدگاه‌ها