کد خبر : 1648957 | 19 آبان 1398 ساعت 11:05 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

ایلکای گوندوگان:

شکست سیتی، پایان امید به قهرمانی نیست

در آستانه دیدار امروز لیورپول و منچسترسیتی در آنفیلد، ایلکای گوندوگان، ستاره آلمانی سیتی می‌گوید شکست در این بازی به معنای ناامید شدن سیتی از قهرمانی در لیگ برتر نخواهد بود.

شکست سیتی، پایان امید به قهرمانی نیست

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی امروز در حالی در بزرگترین بازی نیم‌فصل اول لیگ برتر جزیره در ورزشگاه آنفیلد به مصاف شاگردان یورگن کلوپ می‌رود که آبی‌های شهر منچستر در حال حاضر بعد از گذشت یازده هفته از فصل جاری، شش امتیاز کمتر از لیورپول صدرنشین دارند و شکست در بازی امروز اختلاف آنها با لیورپول صدرنشین را به 9 امتیاز افزایش خواهد داد.

 

ایلکای گوندوگان، ستاره آلمانی و ملی‌پوش منچسترسیتی می‌گوید حتی شکست در بازی امروز، امیدهای سیتی برای دفاع از عنوان قهرمانی فصل گذشته‌اش را ناامید نخواهد کرد. سیتی فصل گذشته هم در شرایطی تقریبا مشابه در ماه ژانویه به مصاف لیورپول رفت و با پیروزی 2-1 مقابل شاگردان کلوپ بود که امیدهایش برای کسب عنوان قهرمانی زنده شد.

 

1450547

 

گوندوگان درباره بازی امروز گفت:" هنوز بازی‌های زیادی مانده ولی اگر لیورپول برنده شود همه خواهند گفت که 9 امتیاز اختلاف خیلی زیاد است. ولی اگر ما ببریم همه خواهند گفت که این نقطه شروع همان اتفاقی است که سال گذشته برای ما افتاد و ما با پشت سر گذاشتن اختلاف امتیاز زیاد با لیورپول در نهایت موفق شدیم قهرمان بشویم".

 

ستاره آلمانی منچسترسیتی در ادامه گفت:" واقعیت این است که برای صحبت کردن درباره قهرمانی هنوز خیلی زود است. ما هنوز شش ماه زمان برای بازی کردن در سخت‌ترین لیگ دنیا داریم و پیش‌بینی کردن نتایج همه بازی‌ها از الان تا پایان فصل لیگ برتر غیرممکن است. همانطور که تا کنون هیچکس نتوانسته نتایج همه بازی‌ها را پیش‌بینی کند".

 

دیدگاه‌ها