کد خبر : 1648982 | 19 آبان 1398 ساعت 12:35 | 36.3K بازدید | 0 دیدگاه

اتفاقی که می تواند دنیزلی و تیمش را احیا کند

تراکتور تا پایان نیم فصل میزبان است!

تیم تراکتور 5 مسابقه بعدی خود در لیگ برتر را در شرایطی برگزار می کند که در همه این مسابقات شرایط میزبانی دارد!

تراکتور تا پایان نیم فصل میزبان است!

به گزارش "ورزش‌سه"، سرخپوشان فوتبال آذربایجان در 3 بازی گذشته خود در لیگ برتر 3 شکست متوالی را مقابل صنعت نفت آبادان، استقلال تهران و سپاهان اصفهان تجربه کردند. این 3 باخت تراکتور را در وضعیت بحران قرار داده و خیلی از هواداران نگران آینده تیم شان هستند.


در چنین شرایطی اما مصطفی دنیزلی به آینده بسیار امیدوار است. او بعد از شکست مقابل سپاهان هم گفت که تعداد بازی های خانگی که تیمش انجام داده کم بود و از این پس شرایط برای او و تراکتور بهتر می شود. سرمربی ترک تبار تراکتور در شرایطی این حرف را زد که شاید کسی بررسی خاصی روی بازی های بعدی تراکتور انجام نداده بود. با یک مرور ساده به دیدارهای آینده تراکتور اما می توان متوجه شد که تراکتور تا پایان نیم فصل اول بازی های خود را در کنار هواداران پرشورش برگزار می کند!


تراکتور در هفته یازدهم لیگ برتر میزبان شهرخودروی مشهد است و بعد از آن باید به تهران سفر کند. اگرچه بازی بعدی سرخپوشان مقابل پیکان خارج از خانه محسوب می شود اما از آنجایی که تیم خودروساز هواداری ندارد و سابقه نیز نشان می دهد بازی های تراکتور با پیکان و سایپا در تهران با حضور هزاران نفری هواداران آذربایجانی برگزار می شود، می توان این مسابقه را نیز یک بازی نسبتا خانگی برای تراکتور لحاظ کرد.


شاگردان دنیزلی در هفته سیزدهم لیگ برتر در تبریز میزبان شاهین بوشهر هستند و در هفته چهاردهم دربی تبریز را برگزار می کنند. اگرچه در این بازی نیز تراکتور میهمان ماشین سازی است اما بی تردید با توجه به روابط حسنه دو باشگاه احتمالا هواداران تراکتور می توانند سکوهای زیادی را در یادگار در اختیار بگیرند. دیدار هفته پانزدهم تراکتور نیز در تبریز مقابل فولاد برگزار خواهد شد.


بر این اساس می توان نتیجه گیری کرد که تراکتور در 5 هفته پایانی نیم فصل اول شرایط میزبانی را دارد و با بهره گیری از حضور هوادارانش می تواند روزهای خوبی را پشت سر بگذارد. بی تردید این فرصت ایده آل می تواند تراکتور و دنیزلی را از بحران کنونی خارج کند و پلی برای بازگشت این تیم به کورس قهرمانی و تلاش برای تحقق رویاهایش باشد.

دیدگاه‌ها