کد خبر : 1648988 | 19 آبان 1398 ساعت 13:00 | 19.9K بازدید | 0 دیدگاه

هرچه می‌خواهند بگویند، خدا می‌داند چه در سر دارم

تارتار: عاشق پرسپولیسم، اما شکستش را می‌خواهم

سرمربی نفت مسجدسلیمان می گوید در بازی هفته یازدهم مقابل پرسپولیس هر کاری برای برد تیمش انجام می دهد.

تارتار: عاشق پرسپولیسم، اما شکستش را می‌خواهم

به گزارش "ورزش‌سه"،  نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر نوزدهم روزهای خوبی را پشت سر گذاشته است؛ تیمی که هرساله یکی از کاندیداهای اصلی سقوط به دسته اول بود، امسال با هدایت مهدی تارتار توانسته لقب شگفتی ساز را به خود اختصاص بدهد. نفتی‌ها در 10 مسابقه ابتدایی لیگ و البته دو بازی جام حذفی هیچ شکستی را تجربه نکردند تا همراه با سپاهان تنها تیم های بدون شکست امسال باقی بمانند.


نکته دیگر اینکه نفت مسجدسلیمان در مصاف با استقلال، سپاهان، تراکتور و شهرخودرو 4 مدعی قهرمانی نیز بازنده نشد تا آمار های خوب خود را افزایش بدهد. در چنین شرایطی شاگردان تارتار در هفته یازدهم باید مقابل پرسپولیس قرار بگیرند. از آنجایی که تارتار سابقه بازی و کاپیتانی پرسپولیس را در کارنامه دارد، تقابل او با پرسپولیس می تواند حساسیت زیادی داشته باشد و البته با توجه به برخی حواشی ایجاد شده در گذشته حالا این مربی انگیزه ویژه ای نیز مقابل سرخپوشان فوتبال تهران دارد.


تارتار در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره شرایط تیمش ، دیدار با پرسپولیس و برخی موضوعات دیگر صحبت هایی انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:


** امیدوارم این روند را ادامه بدهیم


خداراشکر می کنم که توانستیم تا اینجای مسابقات نتایج خوبی بگیریم. ما از اول فصل اهدافی برای خودمان ترسیم کردیم که به تایید مدیران باشگاه رسید. خوشبختانه از این اهداف بسیار جلوتر هستیم و توانسته ایم با عملکرد خوب همه چیز را به سود خودمان رقم بزنیم. این نتایج برای ما در شرایطی به دست آمده که مشکلات بسیاری هم داریم. ما با کمبود بازیکن مواجه هستیم اما به هر ترتیب امیدوارم که بتوانیم این روند را ادامه بدهیم.


**نیم فصل باید یار بگیریم


تمام تلاشمان این است که روند موفقیت و شکست ناپذیری مان را تا نیم فصل لیگ برتر هم ادامه بدهیم. تیم ما در برخی پست ها بازیکن می خواهد که در نیم فصل باید نفرات مورد نظرمان را جذب کنیم. از این رو باید با تمام وجود تا نیم فصل جلو برویم تا آن زمان بازیکنان مورد نیازمان را به خدمت بگیریم و شرایط برایمان بهتر شود. فعلا برای دو بازیکن جای خالی داریم و اگر در نیم فصل چند بازیکن از جمع ما جدا شوند به جای آنها ۵، ۴ بازیکن جذب می‌کنیم و این تغییرات به تیم ما کمک می‌کند.


**پتانسیل کسب سهمیه آسیایی نداریم


واقعیت این است که تیم ما پتانسیل کسب سهمیه آسیایی ندارد. اول فصل قول دادیم که نفت مسجدسلیمان مثل هر سال دغدغه سقوط نداشته باشد و الان هم فقط به دنبال جایگاهی آبرومند در لیگ برتر هستیم. اشتباهاتی در برخی بازی ها داشته ایم. مثلا در مصاف با نساجی هم خوب کار نکردیم، اما به طور کلی شرایطمان خوب است. ما به علت کمبود یار برای تعویض کردن هم دست مان بسته است و اگر بازیکن داشتیم در همین بازی آخر با نساجی نیز می توانستیم پیروز باشیم.


**می خواهند به اهداف خودشان برسند


به طور کلی قرار گرفتن مقابل استقلال و پرسپولیس برای بازیکنان و مربیان انگیزه ایجاد می کند. پس بازیکنانم نیاز به انگیزه دادن من ندارند. با این حال قصه من و پرسپولیس متفاوت است. حرف اولم با برخی افراد است که دوست دارند تقابل من و پرسپولیس را حساس کنند تا بتوانند به اهداف شخصی شان برسند. هرچند که من به این موضوعات توجه نمی کنم.


**حرف برخی اهمیت ندارد، خدا می داند چه در سرم است


همیشه در هر شرایطی وجدانم راحت بوده که به بهترین شکل کارم را انجام داده ام. برخی افراد هرچه دوست دارند بگویند، مهم این است که می دانم در بازی با پرسپولیس دنبال چه هستم و با چه هدفی تیمم را ارنج می کنم. خداوند بر همه اعمال ما ناظر است و خدا شاهد است که چه برای بازی با پرسپولیس در سر دارم. بقیه اش هم مهم نیست، هرکس هرقضاوتی می خواهد انجام دهد.


*عاشق پرسپولیسم، اما برد می خواهم


این صحبت هایم هرگز ربطی به علاقه شخصی ام به پرسپولیس و هوادارانش ندارد. اگر بگویم پرسپولیس را بیشتر از خودم دوست دارم، دروغ گفته ام. من عاشق این تیم و هوادارانش هستم اما برای موفقیت خودم نیاز به این دارم که تیمم بازی خوبی جلوی پرسپولیس انجام بدهد. همه اعضای تیم ما می دانند که موفقیت تیم در بازی با پرسپولیس اهمیت دارد و قطعا دوست داریم پیروز این بازی باشیم.


**دوست دارم پرسپولیس برنده باشد، جز در بازی با خودمان


اگرچه در بازی های پرسپولیس مقابل تیم های دیگر طرفدار این تیم هستم و دوست دارم آنها برنده باشند اما در بازی با تیم های خودم هرگز دنبال چنین مساله ای نیستم. قلبا دوست دارم در بازی هفته آینده نیز برنده از زمین خارج شویم و برای این منظور تمام تلاشمان را خواهیم کرد.


**پرسپولیس از پارسال قدرتمند تر است


پرسپولیس تیم بسیار خوبی است. شاید برخی بگویند نسبت به سال قبل این تیم شرایط خوبی ندارد اما از دید من این تیم از سال گذشته قدرتمند تر است. آنها بازیکنان بسیار باکیفیتی دارند و فکر می کنم بازی کردن جلوی پرسپولیس برای هر تیمی مشکل است.


**از هواداران نفت ممنونم


جا دارد از هواداران نفت مسجدسلیمان تشکر کنم که همیشه و در هر شرایطی حامی ما بودند. حتی در برخی بازی ها شرمنده شان شدیم و نتوانستیم برنده شویم اما آنها دست از حمایت برنداشتند. انشاالله در بازی های آینده آنها را خوشحال تر خواهیم کرد.

 

دیدگاه‌ها