کد خبر : 1649034 | 19 آبان 1398 ساعت 15:30 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

آنچلوتی فعلا از ناپولی جدا نمی‌شود

علی رغم شایعات اخیر در مورد احتمال قطع همکاری ناپولی با کارلو آنچلوتی، امروز رسانه های ایتالیایی اعلام کردند که فعلا جایگاه این مربی باتجربه در سن پائولو در خطر نیست.

آنچلوتی فعلا از ناپولی جدا نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، نتایج اخیر ناپولی شایعاتی در مورد اختلاف آنچلوتی با آئورلیو دی لورنتیس، رئیس باشگاه ایجاد کرد؛ به ویژه اینکه تساوی 0-0 شب گذشته مقابل جنوای قعر جدولی، با واکنش تند هواداران همراه بود.

پس از تساوی 1-1 مقابل سالزبورگ بود که دی لورنتیس خواستار ماندن بازیکنان در اردوی تیم شد اما بازیکنان حاضر به این کار نشدند و به خانه رفتند. اگر چه آنچلوتی و دستیارانش در اردو ماندند اما این مربی باتجربه با شیوه های دی لورنتیس موافق نیست و همین شایعات جدایی او قوت بخشیده است.

 

1433610

 

به ویژه  اینکه این باشگاه اعلام کرد بازیکنانش را به خاطر سرپیچی از حضور در اردو، جریمه خواهد کرد.

اما امروز رسانه های ایتالیایی مانند اسکای اسپورت و گاتزتا دلو اسپورت اعلام کردند که دی لورنتیس راهی لس آنجلس شده و این به معنای آن است که او فعلا تصمیمی در مورد آینده نیمکت تیمش ندارد و آنچلوتی به کارش در این تیم ادامه خواهد داد.

همچنین این رسانه های معتقدند سرنوشت کارلتو را نتایج این تیم در لیگ قهرمانان رقم می زند. ناپولی در حال حاضر پشت سر لیورپول، با 8 امتیاز در رتبه دوم گروه E قرار دارد و برای قطعی کردن صعودش به مرحله بعد، باید در دو دیدار باقی مانده، حداقل دو امتیاز کسب کند.

 

دیدگاه‌ها