کد خبر : 1649086 | 19 آبان 1398 ساعت 19:05 | 36K بازدید | 0 دیدگاه

شجاعی بدل جهانبخش در تیم امید(عکس)

مهاجم تیم فوتبال امید ایران با شباهت ویژه ای که به علیرضا جهانبخش ستاره تیم ملی دارد یکی از چهره های مورد توجه تمرینات تیم امید است.

به گزارش" ورزش سه" علی شجاعی یکی از بهترین های این فصل نساجی بوده و توانسته سه گل برای این تیم به ثمر برساند. او سال گذشته و به دلیل اینکه نساجی به او اجازه حضور در بازی های آسیایی جاکارتا را نداد هفت ماه از تیم امید دور بود اما در مرحله سوم اردوی تیم امید توسط کرانچار دعوت شد.


مهاجم نساجی البته در زمان حضور فرهادمجیدی بازهم در لیست نفرات تیم امید قرار نگرفت اما بعد از حضور حمید استیلی به عنوان سرمربی تیم امید ، شجاعی باردیگر یکی از دعوت شدگان بوده است.

 

1450726


او دراین فصل عملکرد خوبی برای نساجی داشته است اما علاوه بر نمایش خوبش ، شباهت عجیبی که به علیرضا جهانبخش ستاره تیم ملی و باشگاه برایتون دارد جالب توجه است. شجاعی که ازاین شباهت به خوبی خبر دارد و جهانبخش را الگوی خودش می داند می گوید که کارلوس کی روش یک بار در اردوی تیم امید او را با علیرضا جهانبخش اشتباه گرفته است.


نکته قابل توجه این است که شجاعی اینروزها مدل ریش و موهایش را بسیار شبیه به جهانبخش درست کرده و این شباهت بیش از پیش به چشم می آید.

 

1450725

دیدگاه‌ها