کد خبر : 1649091 | 19 آبان 1398 ساعت 18:55 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

روی کین: بازی کردن در آنفیلد کار بسیار سختی است

روی کین، اسطوره باشگاه منچستر یونایتد، معتقد است که منچستر سیتی برای پیروزی در بازی امشب باید عملکرد قهرمانانه ای از خود نشان دهد.

روی کین: بازی کردن در آنفیلد کار بسیار سختی است


به گزارش "ورزش سه"، دو تیم لیورپول و منچسترسیتی امشب از ساعت ۲۰ در حساس ترین بازی این هفته لیگ انگلیس و حتی اروپا به مصاف یکدیگر خواهند رفت. بازی امشب می تواند تاثیر بسیار زیادی در تعیین تیم قهرمان داشته باشد چرا که لیورپول با پیروزی در این بازی می تواند با ۹ امتیاز بیشتر نسبت به منچستر سیتی در صدر جدول قرار گیرد.

 

1414903

 

روی کین معتقد است که منچسترسیتی برای پیروزی در بازی امشب باید عملکرد درخشانی را از خود ارائه دهد. او گفت: " آنفیلد یکی از سخت ترین مکان هایی است که شما می توانید در آن فوتبال بازی کنید. من این موضوع را کاملاً درک کرده ام و این برای زمانی بود که لیورپول مانند حالا بسیار قوی نبود. هواداران در آنفیلد تاثیر زیادی در جریان بازی می گذارند و کار را برای حریف بسیار دشوار می کنند."

 

روی کین در ادامه گفت: " منچسترسیتی اما همیشه از خود بازی‌های درخشانی ارائه داده است. آنها باید امشب عطش خود را برای پیروزی نشان دهند. شما اگر می‌خواهید بهترین باشید باید در سخت‌ترین شرایط بهترین تیم ها را شکست دهید؛ این کاری بود که لیورپول در فصل گذشته موفق به انجام آن نشد."

دیدگاه‌ها