کد خبر : 1649100 | 19 آبان 1398 ساعت 19:39 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

نقش مهم هواداران لیورپول در دشمنی با سیتی

ونسان کمپانی، کاپیتان سابق سیتی از رقابت شدید این تیم با لیورپول خبر داد.

نقش مهم هواداران لیورپول در دشمنی با سیتی

به گزارش "ورزش سه"، در آوریل سال 2018 و هنگامیکه اتوبوس حامل بازیکنان منچسترسیتی در حال ورود به استادیوم آنفیلد بود، تعدادی از هواداران لیورپول به اتوبوس حمله کرده و فضای عجیبی را بوجود آوردند. ونسان کمپانی مدعی شد این کار هواداران رقیب تنش را بین دو باشگاه افزایش داده و حالا لیورپول تبدیل به رقیب شماره یک منچسترسیتی شده است.

 

1450750

 

ونسان کمپانی گفت: "بعد از حمله هواداران لیورپول به اتوبوس ما همه چیز تغییر کرد. حالا لیورپول تبدیل به رقیب شماره یک منچسترسیتی شده و رقابت بین دو تیم افزایش یافته است. حال و هوای هواداران سیتی نسبت به بازی مقابل لیورپول بعد از آن اتفاق تغییر کرده بود. البته دیدار با لیورپول همیشه بازی سختی محسوب می شد اما حالا تنش افزایش یافته است.

 

قهرمانی فصل قبل و بردن کورس از لیورپول؟ من بعد از دیدار مقابل برایتون و پس از اینکه جشن قهرمانی ما برگزار شد، با یکی از دوستانم که در استادیوم آنفیلد بود تماس گرفتم و می خواستم از حال و هوای هواداران لیورپول بعد از اینکه قهرمانی را از دست دادند جویا شوم. دوستم به من گفت که برخی از هواداران لیورپول در حال گریه کردن هستند و می گویند بالاخره روزی قهرمان لیگ برتر خواهیم شد."

دیدگاه‌ها