کد خبر : 1649103 | 19 آبان 1398 ساعت 19:49 | 55.4K بازدید | 0 دیدگاه

تقلید حسینی از سردار، کاوه و گوچی؛

آرامش محض حسینی برای گل و خراب کردن پنالتی!

مدافع ایرانی ترابزون اسپور تک گل برتری تیمش برابر آلانیا اسپور را به ثمر رساند ولی یک پنالتی را نیز از دست داد.

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات هفته یازدهم سوپر لیگ ترکیه امروز پیگیری شد که در یکی از آنها تیم ترابزون اسپور که سید مجید حسینی را برای دومین بازی پیاپی در ترکیب داشت، از ساعت ۱۷ امروز در ورزشگاه خانگی سنول گونش به مصاف تیم آلانیا اسپور رفت.

 

ترابزون اسپور که به دنبال گرفتن جایگاه سوم جدول از آلانیا اسپور بود، در دقیقه ۲۵ با اخراج عجیب و غیر منتظره پارماک، هافبک هجومی خود ۱۰ نفره شد تا کار سختی برای زدن گل داشته باشد، اما با این وجود نیمه اول با نتیجه صفر- صفر به اتمام رسید.

 

در دقیقه ۶۴ ترابزون اسپور با خطای هند کامپوس صاحب یک ضربه پنالتی شد که با تصمیم اونال کارامان، سرمربی این تیم، سید مجید حسینی با آرامش زیادی پشت توپ ایستاد و برخلاف جهت دروازه‌بان آلانیا اسپور که به سمت راست شیرجه رفته بود، توپ را تبدیل به گل کرد تا هواداران پُرشور ترابزون با همراهی بلندگوی استادیوم، ۳ بار متوالی نام این ستاره ایرانی را فریاد بزنند.

 

1450753

 

در ادامه بازی هیجانی دنبال شد و در دقیقه ۷۹ پس از توپ ارسالی از کرنر جناح راست زمین، جونیور فرناندز، وینگر سرعتی آلانیا اسپور با دست به صورت حسین ترک‌من، مدافع ترابزون اسپور زد تا داور بعد از بازبینی ویدئویی صحنه دومین پنالتی را برای یاران حسینی اعلام کند که البته در این صحنه بازیکن خطاکار آلانیا بخاطر اعتراض به داوری دو کارت زرد پیاپی دریافت کرد و از زمین اخراج شد.

 

1450754

 

سید مجید حسینی که بهترین فرصت برای دبل در این مسابقه و تبدیل شدن به چهره ویژه ترابزون اسپور در این برتری داشت، همانند پنالتی قبل شوت زمینی خود را به سمت راست زد تا دروازه‌بان آلانیا اسپور به راحتی توپ را مهار کند.

 

با این وجود یاران حسینی  توانستند دو شکست متوالی در مرحله گروهی لیگ اروپا و یک تساوی و یک باخت اخیرشان در سوپر لیگ ترکیه را با برتری یک بر صفر مقابل آلانیا اسپور جبران کنند تا ۱۹ امتیازی شده و بر حسب تفاضل گل بهتر نسبت به حریف امروزشان، در جایگاه سوم جدول قرار بگیرند.

 

1450752

 

سید مجید حسینی که بعد از لژیونر شدن و پیوستن به ترابزون اسپور، تنها یک گل در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی سال گذشته برابر بلدیه اسپور به ثمر رسانده بود، امروز توانست نخستین گل خود در سوپر لیگ ترکیه را بزند.

 

1450751

 

حسینی در حالی موفق به انجام این کار در بازی امروز با آلانیا اسپور شد که امروز و روزهای گذشته لژیونرهای ایرانی دیگری مثل رضا قوچان‌نژاد، سردار آزمون، کاوه رضایی و ... نیز در فوتبال اروپا موفق به گلزنی شده بودند.

دیدگاه‌ها