کد خبر : 1649121 | 19 آبان 1398 ساعت 21:00 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

پورموسوی: جام جهانی نگرش تازه‌ای را می‌طلبد

تیم ملی جوانان ایران موفق شد تا در سومین بازی مرحله گروهی خود برابر امارات پیروز شود و با اقتدار راهی مسابقات جام ملت های آسیا جوانان آسیا در ازبکستان بشود.

پورموسوی: جام جهانی نگرش تازه‌ای را می‌طلبد

به گزارش "ورزش سه"، سید سیروس پورموسوی سرمربی تیم ملی جوانان ایران در پایان بازی و در جمع خبرنگاران این چنین صحبت کرد: باید بنشینیم و با همکاران و فدراسیون صحبت کنیم، قرارداد ما 30آبان ماه تمام می شود، تا به روز امکانات عالی بوده و جای تشکر دارد اما اگر بخواهیم به جام جهانی برویم، باید نگرش مان را عوض کنیم و اردوهایی در سطح اروپا می خواهیم.

 

وی ادامه داد: این بچه ها تجربه‌هایی کسب کرده اند اما باید در شرایط سخت تری قرار بگیرند و امیدوار هستم که این بچه‌ها حمایت بشوند.

 

پورموسوی همچنین گفت: خدارا شکر توانستیم هر سه بازی را ببریم، به مردم بزرگ ایران تبریک می گویم، از بازیکنانم که یازده ماه سخت تلاش کردند و امروز توانستند با عملکردشان خنده را بر لبان مردم ایران بیاورند، ممنونم. از تمام مربیان پایه که بدون امکانات و منابع مالی کار می کنند تشکر میکنم، به خصوص مربیانی که در محلات هستند. شاید کمترین زحمت را من کشیدم و آنها تلاش اصلی را کردند. از همکارانم در کادرفنی نیز تشکر می کنم و به آنها هم تبریک می‌گویم.

دیدگاه‌ها