کد خبر : 1649134 | 19 آبان 1398 ساعت 21:56 | 31.3K بازدید | 0 دیدگاه

اتهام نزنید، فقط سند و مدرک؛

شکوری: از تحریم عبور کردیم!

ابراهیم شکوری در واکنش به شایعه حضور سعید فتاحی در زندان و اتهامات او، واکنش نشان داد و گفت که نباید تهمت بزنید.

شکوری: از تحریم عبور کردیم!

به گزارش "ورزش سه"، ابراهیم شکوری در جمع خبرنگاران پس از بازی ایران و امارات، گفت: خدا را شکر که تیم جوانان بدون گل خورده و فقط با یک کارت زرد به مرحله بعدی صعود کرد. مهم‌تر از همه، میزبانی خوب ما در این مسابقات بود که یکی از سیاست‌های ریاست محترم فدراسیون و هیئت رئیسه بود.

 

وی افزود: پنج میزبانی آسیایی را از ابتدای سال داشتیم که جای تقدیر از تمام آنهایی دارد که ما را همراهی کردند. سه بار هم از سمت کنفدراسیون فوتبال آسیا بابت میزبانی مورد تقدیر قرار گرفتیم و این بار هم با میزبانی خوب، تیم جوانان ما صعود کرد. شب گذشته هم فوتبال ساحلی ما قهرمان جام بین قاره‌ای شد که همه‌ی مردم خوشحال شدند و امروز هم تیم جوانان صعود کرد. امیدوارم که تیم ملی هم پنجشنبه مقابل عراق به پیروزی برسد تا هفته‌ای طلایی داشته باشیم.

 

ابراهیم شکوری درباره مشکل مارک ویلموتس توضیح داد: آن چیزی که اکنون وجود دارد، ویلموتس در تمرین حاضر شده و همه از این موضوع مطلع هستید. تمرین تیم ملی هم امروز برگزار شد و این اتفاق هم شفاف و مشخص است. به‌هرحال هر قراردادی یک بحث مالی دارد و ما هم با تلاش‌های فدراسیون و کمک وزارت ورزش و جوانان پرداختی ویلموتس را حل کردیم. با توجه به مسائل تحریمی که کشورمان دچار آن است، توانسته‌ایم از تحریم عبور کنیم.

 

وی عنوان کرد: 18 تیم ما در بالاترین سطح حضور دارند و تیم‌های فوتسال، فوتبال نوجوانان و اکنون هم تیم فوتبال جوانان به مسابقات نهایی قهرمانی آسیا صعود کردند که در هر سه رویداد میزبان بودیم. اینها جای خوشحالی دارد و امیدوارم بتوانیم همچنان در این شرایط سخت به کارمان ادامه بدهیم. در این شرایط سخت ما بیشتر و سخت‌تر کار می‌کنیم تا بتوانیم از این مرحله عبور کنیم.

 

سرپرست دبیر کلی فدراسیون درخصوص تغییرات در فدراسیون ابتدا توضیح داد: حق طبیعی هر مدیری است که نفرات سازمانش را خودش انتخاب کند. باید از تمام آنهایی که برای فدراسیون تلاش کردند، تشکر کنیم. آنهایی که امروز کنار ما نیستند، شاید از مدیران بزرگ کشور ما هستند و خواهید دید که آنها به زودی در پست‌های بزرگ‌تر فعالیت خواهند کرد. همه جا تغییرات وجود دارد و در سازمان صداوسیما و سازمان‌های مختلف هم تغییرات را می‌بینیم که باید مثبت نگاه کنیم. در فوتبال هم باید نگاه مثبت داشته باشیم. در جاهای مختلف شاید معاون‌ها تغییر می‌کنند، اما تا این حد حساسیت وجود ندارد. امیدوارم که دوستان هم ما را همراهی کنند تا به فدراسیون کمک شود.

 

ابراهیم شکوری افزود: ما تیم‌های مختلفی داریم و در حال پشتیبانی از تیم‌هایی چون بانوان، فوتسال، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان هستیم. تیم امید هم بازی‌های خوبی را تاکنون پشت سر گذاشته و استرالیا را در قطر شکست دادیم. با اندونزی و قطر هم بازی دوستانه داریم. در این مدت سعی کردیم برنامه‌ریزی خوبی برای امیدها داشته باشیم و امکانات و پشتیبانی از تیم امید مانند تیم بزرگسالان باشد تا بتوانیم طلسم عدم صعود به المپیک را بشکنیم.

 

شکوری همچنین با اشاره به تغییرات در فدراسیون اظهارداشت: همان‌طور که گفتم تغییرات طبیعی است. اینکه توضیح بدهیم اشخاص به چه دلیل تغییر می‌کنند، در هیچ سازمانی وجود ندارد. مدیر شما هم نمی‌آید درباره تغییرات توضیح بدهد. این مسئله طبیعی است و این سؤالات حاشیه به دنبال دارد.

 

او در پایان ابراز امیدواری کرد که انتخابات هیئت فوتبال تهران هرچه زودتر برگزار شود.

دیدگاه‌ها