کد خبر : 1649163 | 20 آبان 1398 ساعت 09:22 | 15.9K بازدید | 0 دیدگاه

حسینی کابوس دریای سیاه را شکست

رستاخیزی ترابزونی ها با اولین گل سیدمجید

در هفته ای که بیشتر لژیونرهای ایرانی طعم گلزنی را قبل از ورود به اردوی تیم ملی چشیده بودند یک مدافع هم به این جمع اضافه شد تا کلکسیون کامل شود.

رستاخیزی ترابزونی ها با اولین گل سیدمجید

به گزارش "ورزش سه"، ترابزون اسپور با شرایطی بحرانی وارد جدال حساس هفته یازدهم سوپرلیگ ترکیه مقابل تیم شگفتی ساز آلانیااسپور شد. بحرانی از این حیث که هم نتایج بازی های گذشته به سود یان کارامان و شاگردانش نبود هم کابوس مصدومیت ها دست این مربی روی نیمکت را بسته بود تا جایی که بالاجبار در مصاف با آلانیا او پست تخصصی سیدمجید حسینی را تغییر داد تا از مدافع ایرانی در نقش تک هافبک تدافعی در چیدمان 1-4-1-4 بهره ببرد.


برد مقابل آلانیا در بازگشت ترابزون به کورس قهرمانی آن هم بعد از یک شکست و یک تساوی از اهمیت زیادی برخوردار بود از همین رو طرفداران "بوردو-ماوی ها"از ساعاتی قبل از آغاز بازی در سنول گونش استادیوم شور و هیجان خاصی به راه انداختند تا این تیم محبوب حاشیه دریای سیاه بتواند دوباره به روزهای اوج خود بازگردد. جدالی هیجانی پر از اتفاقات غیرمنتظره که در نهایت با هنرمندی یک ایرانی به سود میزبان به پایان رسید تا رسانه های ترکیه ای هر یک به نوعی از مجید حسینی و اعتماد به نفسش در به ثمررساندن پنالتی تمجید کنند.


سایت fanatic در توصیف نمایش دیروز مدافع ملی پوش ایرانی نوشت:«اولین گل برای ترابزون سه امتیاز ارزشمند و حیاتی به حساب تیم محبوب دریای سیاه واریز کرد. حسینی که در دومین فصل حضورش در ترابزون اسپور قرار دارد تا بازی با آلانیا موفق به گلزنی نشده بود اما این بار گل او از روی نقطه پنالتی سه امتیاز و یک برد حیثیتی برابر شگفتی ساز فصل به ارمغان آورد تا ترابزون بار دیگر در دوامتیازی صدر جدول قرار بگیرد».

 

1450917


اما سایت sabah به موضوع جالبی اشاره و ارزش پنالتی که سیدمجید به ثمررساند را دو چندان کرد. این سایت در گزارش کامل خود با تیتر"رستاخیزان"به آمار پنالتی های این فصل ترابزون اشاره و نوشت:«از 7 ضربه پنالتی که این فصل برای شاگردان کارامان گرفته شد تنها سه ضربه گل تبدیل شد که آخرین آنها گل سه امتیازی مجید حسینی بود. البته خود این مدافع هم در زمره کسانی قرار گرفت که پنالتی از دست داده چون در دقیقه 83 ضربه اش را به دستان دروازه بان آلانیا کوبید تا رویای دبل از بین برود».


در این بین با نمایش خوبی که حسینی در جنگ پرحاشیه ترابزونی ها با آلانیا داشت سایت haber61 از قرار گرفتن این بازیکن در تیم منتخب هفته یازدهم سوپرلیگ ترکیه خبر داد و نوشت مدافع ایرانی با روحیه ای مضاعف و آمادگی بالا به ایران بازگشت تا تیم ملی خود برابر عراق در بازی سرنوشت ساز دیگری در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 را همراهی کند.

 

1450754

دیدگاه‌ها