کد خبر : 1649170 | 20 آبان 1398 ساعت 09:40 | 32.4K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: تاکتیک‌های پپ اجازه داد لیورپول گل بزند

ژوزه مورینیو بعد از دیدار دیشب لیورپول و منچسترسیتی از تاکتیک‌های پپ گواردیولا سرمربی سیتی انتقاد کرده و گفت با این تاکتیک‌ها گل‌های لیورپول در این بازی اجتناب‌ناپذیر بود.

مورینیو: تاکتیک‌های پپ اجازه داد لیورپول گل بزند

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو بعد از دیدار دیشب لیورپول و منچسترسیتی که با پیروزی 3-1 مرسی‌سایدی‌ها به پایان رسید فرصت را برای انتقاد از پپ گواردیولا مناسب دید و با انتقاد از تاکتیک‌های او در بازی مقابل لیورپول گفت با تاکتیک‌هایی که پپ در زمین پیاده کرد، گلهایی که لیورپول به ثمر رساند اجتناب‌ناپذیر بود.

 

1450925

 

لیورپول با سه گل فابینیو، صلاح و سادیو مانه کاری کرد که گل برناردو سیلوا نتواند دردی از گواردیولا و شاگردانش دوا کند و شاگردان کلوپ حالا با هشت امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم و نه امتیاز اختلاف با سیتی که در رتبه چهارم قرار دارد صدرنشین لیگ برتر باشند. با اینکه لیورپول به نظر مورینیو در بازی دیشب با روزهای اوج خود فاصله داشت ولی دفاع ضعیف منچسترسیتی که فاقد اعتماد به نفس بود باعث شد چنین شکست سنگینی به آبی‌های شهر منچستر تحمیل شود.

 

مورینیو به شبکه اسکای اسپورتز گفت:" بیایید آخرین باری که من در این ورزشگاه بازی کردم را فراموش کنیم. چون من 3-1 شکست خوردم و اخراج شدم. ولی به جز آن یک بازی، هر بار که من با لیورپول بازی کردم و تیمی داشتم که به اندازه لیورپول خوب نبود، همیشه نگران فاصله بین چهار مدافع تیمم بودم. وقتی تیمی مثل لیورپول کلوپ بازی می‌کند و فیرمینو را بین خطوط می‌گذارد و صلاح و مانه را برای استفاده از فضاهای خالی می‌فرستد، تیم حریف باید فاصله بین چهار مدافع خود را از همیشه کمتر کند".

 

1450927

 

ژوزه مورینیو در ادامه گفت:" لیورپول دو گل زد که یکی از آنها از فاصله بین کایل واکر و جان استونز زده شد و یکی هم از فاصله بین فرناندینیو و آنجلینو. فکر کنم حرفهایم واضح است".

 

دیدگاه‌ها