کد خبر : 1649176 | 20 آبان 1398 ساعت 10:19 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

3 شکست در پرونده لژیونرهای اروپایی والیبال

صدرنشینی لوبه در سری آ با درخشش غفور

شب گذشته 4 لژیونر ایرانی در تیم های اروپایی به میدان رفتند و عملکرد نسبتا خوبی را از خود ثبت کردند.

صدرنشینی لوبه در سری آ با درخشش غفور

به گزارش "ورزش سه"، لژیونرهای والیبال ایران در اروپا شب شلوغی را پشت سر گذاشتند. در هفته پنجم لیگ والیبال ترکیه، تیم بورسا مقابل مهمان خود تیم فنرباغچه شکست خورد.


مرتضی شریفی در این دیدار 11 امتیاز برای بورسا به دست آورد.

 

1450935


در هفته چهارم لیگ والیبال لهستان (پلاس‌لیگا‌) تیم بِنجین با حضور پوریا فیاضی، برابر میزبانش تیم چارنی رادوم در سه ست پیاپی مغلوب شد و همچنان بدون امتیاز در انتهای جدول رده‌بندی قرار دارد. فیاضی در این دیدار 2 امتیاز برای بِنجین به دست آورد.


در لیگ والیبال سری‌آ ایتالیا، تیم لوبه با درخشش ستاره ایرانی خود امیر غفور، برابر میهمانش تیم پروجا به برتری رسید و پنجمین برد پیاپی خود در این فصل را به دست آورد. این دیدار از هفته یازدهم لیگ ایتالیا بود که زودتر از موعد برگزار شد. غفور همچون بازی هفته گذشته، در این دیدار نیز از ابتدا در ترکیب لوبه قرار گرفت و با کسب 15 امتیاز، باز هم نقش مهمی در پیروزی ارزشمند تیمش داشت. تیم لوبه پس از این پیروزی، با پانزده امتیاز از پنج بازی برگزار شده، همچنان در صدر جدول رده‌بندی لیگ سری‌آ ایتالیا جای دارد.

 

1450934


در هفته چهارم لیگ والیبال لهستان (پلاس‌لیگا‌) تیم اسکرا بلخاتوف با حضور میلاد عبادی‌پور، قاطعانه برابر میزبانش تیم بیدگوشچ به پیروزی دست یافت و با کسب سه برد از چهار مسابقه، با 9 امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی قرار گرفت.  عبادی‌پور در این دیدار 9 امتیاز به دست آورد.

 

1450936

دیدگاه‌ها