کد خبر : 1649177 | 20 آبان 1398 ساعت 10:20 | 28.4K بازدید | 0 دیدگاه

یک گل سالم و یک پنالتی الهلال گم شد

انتقاد تند شاهزاده سعودی از داور فینال ACL

شاهزاده مشهور سعودی با توئیتی طعنه آمیز و تند از گم شدن یک پنالتی و مردود اعلام شدن گل سالم الهلالی ها توسط داور عراقی انتقاد کرد.

انتقاد تند شاهزاده سعودی از داور فینال ACL

به گزارش "ورزش سه"، شاهزاده عبدالرحمان بن مساعد یکی از آن دست شاهزاده های مشهور عربستان است که همواره نسبت به تمامی اتفاقات ورزشی و اجتماعی این کشور در شبکه های مجازی ورود می کند. این شاهزاده طرفدار الهلال که در مقطعی نیز نایب رئیس باشگاه بود بعد از فینال ACL2019 مقابل اوراواردز ژاپن در توئیتی طعنه آمیز و جنجالی به انتقاد از تیم داوری بازی پرداخت.


بن مساعد در توئیت خود نوشت:« خدا را شکر با تلاش بازیکنان برنده از زمین خارج شدیم چون اگر گل نمی زدیم داورعراقی اجازه برنده شدن را نمی داد! یک گل سالم مردود شد و یک پنالتی مسلم نادیده گرفته شد تا کلکسیون اشتباهات در فینال های الهلال کامل شود».


اشاره شاهزاده سعودی به اشتباهات در فینال ها به دو فینال قبلی الهلال در لیگ قهرمانان آسیا برابر همین حریف ژاپنی در سال 2017 و ملبورن ویکتوری استرلیا در سال 2015 برمی گردد که مانع تصاحب جام از سوی این باشگاه پرافتخار عربستانی در آسیا شد. تیم داوری فینال دور رفت در ریاض علی صباح از عراق و دو هموطن این داور بودند که در این چند روز با انتقادات زیادی روبرو شدند.

دیدگاه‌ها