کد خبر : 1649181 | 20 آبان 1398 ساعت 10:37 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

اشتباهات ما کمتر بود و برنده شدیم

میرزاجانپور: این بار به جای توهین، تشویقم کردند

بازیکن سابق تیم ملی والیبال گفت: هر بار که من به آمل می آمدم، برخی شیطنت می کردند، اما این بار مرا تشویق کردند.

میرزاجانپور: این بار به جای توهین، تشویقم کردند

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی میرزاجانپور، بازیکن سابق تیم ملی که در 2 سال اخیر با نظر کولاکوویچ جایی در ترکیب تیم ملی نداشته، بعد از یک فصل حضور در سری آ ایتالیا، برای فصل جدید به لیگ برتر ایران بازگشت و در ترکیب تیم شهرداری ورامین به میدان می رود.


این بازیکن دریافت کننده تا پایان هفته چهارم نتایج خوبی گرفته، به شکلی که شهرداری ورامین با 4 برد در صدر قرار دارد.


دیروز ورامینی ها در آمل توانستند با نتیجه 3 بر صفر از سد کاله عبور کنند تا صدرنشینی شان تثبیت شود.


مجتبی میرزاجانپور، بازیکن شهرداری ورامین بعد از این مسابقه به خبرنگار "ورزش سه" گفت: بازی خوبی را از سوی هر 2 تیم شاهد بودیم. با اینکه بازی 3 بر صفر تمام شد، اما کاله هم خوب بازی کرد و بازی نزدیکی انجام شد. ما اشتباهات کمتری داشتیم و توانستیم برنده بازی باشیم.


وی افزود: فکر می کنم همه از دیدن این بازی لذت بردند. خوشحالم که تیم ما برنده و سربلند از میدان خارج شد تا صدرنشینی مان را حفظ کنیم. امیدوارم این روند برای ما ادامه دار باشد.


بازیکن مازندرانی تیم شهرداری ورامین درباره جو سالن و تشویق او از سوی هواداران آملی عنوان کرد: خدا را شکر این بار همه چیز خوب بود. هر بار که من به آمل می آمدم، برخی شیطنت می کردند، اما در این بازی توهینی نشد و من هم توانستم تمرکزم را روی بازی ام بگذارم. من هم هیچ وقت به هواداران توهین نکردم و نخواهم کرد.


میرزاجانپور در پایان گفت: من قبلا در آمل بازی کردم. این شهر و هوادارانش را دوست دارم. از آن ها تشکر می کنم که مرا تشویق کردند و دستشان را هم می بوسم.

دیدگاه‌ها