کد خبر : 1649184 | 20 آبان 1398 ساعت 10:33 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

صفحه اول روزنامه های ورزشی اروپا(عکس)

امروز به بررسی روزنامه های ورزشی اروپا در تاریخ ۱۱ نوامبر می پردازیم.

به گزارش "ورزش سه"، امروز یعنی ۱۱ نوامبر مصادف با ۲۰ آبان ماه مهم ترین روزنامه های ورزشی صبح اروپا را مورد بررسی قرار می دهیم.

 

مارکا؛ شروع درخشش هازارد


مارکا با تیتر "هازارد" به درخشش این بازیکن در بازی مقابل ایبار اشاره کرده است. این بلژیکی بازی های خوب خود را آغاز کرده است. زین الدین زیدان نیز کاملا امیدوار است که هازارد گلزنی های متوالیش را آغاز کند. او می تواند به بهترین بازیکن جهان تبدیل شود.

 

پیروزی حساس سویا مقابل رئال بتیس در دربی جذاب آندلوس.

 

پیروزی اتلتیکومادرید مقابل اسپانیول با درخشش آلوارو موراتا.

 

 

1450949

 


آاس؛ هازارد اینجاست


آاس نیز با تیتر "هازارد اینجاست" به پیشرفت در بازی ادن هازارد اشاره کرده است. زیدان قصد دارد که دقایق زیادی از هازارد استفاده کند تا این بازیکن به فرم ایده آل برسد. این بازیکن بلژیکی مقابل ایبار ۷ دریبل موفق و ۶ باز پس گیری توپ داشت که آماری فوق العاده به حساب می آید.

 

 

1450947

 


موندو؛ مسی فوق العاده


موندو با تیتر "مسی بدون شکست" به درخشش این فوق ستاره آرژانتینی در بازی های اخیر اشاره کرده است. ضربات ایستگاهی بی نظیر مسی همچنان بارسلونا را در صدر جدول لالیگا نگه داشته است.

 

اسپانیول در حالی که با یک گل از اتلتیکومادرید پیش افتاده بود اما در ادامه سه گل دریافت کرد تا با یک شکست تلخ روبرو شود.

 

 

1450942

 


اسپورت؛ هت تریک های طلایی مسی


اسپورت در شماره امروز خود نیز به درخشش فوق العاده لیونل مسی اشاره کرده است. مسی به ۵۲ هت تریک در دوران فوتبال خود رسید. او ۳۴ هت تریک در لالیگا انجام داده و با رکورد کریستیانو رونالدو در این رقابت‌ها برابری کرده است. 

 

پیروزی ارزشمند لیورپول مقابل منچسترسیتی.

 

 

1450948

 


گاتزتا دلو اسپورت؛ رونالدو عصبانی


گاتزتا با تیتر " و این رونالدو خشمگین" به تعویض کریستیانو رونالدو در بازی دیشب مقابل میلان اشاره کرده است. رونالدو در دقیقه ۵۵ جای خود را به پائولو دیبالا داد. مائوریتزیو ساری در بازی دیشب توانایی‌های خود را نشان داد و با چند تعویض طلایی باعث شد که تیمش با نتیجه ۱-۰ مقابل میلان پیروز شود.

 

پیروزی ۳-۱ لیورپول مقابل منچسترسیتی در مهمترین بازی‌های هفته لیگ برتر انگلیس.

 

روند مثبت و فوق العاده تیم آنتونیو کنته ادامه دارد.

 

 

1450945

 

 

توتو اسپورت؛ تعویض طلایی ساری


توتو اسپورت با تیتر " ساری- دیبالا، برنده جایزه" به تعویض طلایی مائوریتزیو ساری در بازی دیشب اشاره کرده است. دیبالا به جای کریستیانو رونالدو وارد زمین شد و گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند. یوونتوس اینتر را پشت سر گذاشت و به صدر جدول صعود کرد.

 

 

1450946

 

 

دیلی اکسپرس؛ جام نزدیک به لیورپول


دیلی اکسپرس با تیتر "آن را به قرمز ها بدهید" به پیروزی دیشب لیورپول مقابل منچسترسیتی و امیدوارتر شدن این تیم به قهرمانی پس از ۳۰ سال اشاره کرده است. لیورپول به اندازه کافی خوب بود اما گواردیولا از داوری شکایت داشت.

 

آرسنال قصد ندارند اونای امری را اخراج کند.

 

 

1450943

 


دیلی تلگراف؛ پیروزی مهم لیورپول


دیلی تلگراف با تیتر "مشاهده قرمز ها" به پیروزی ارزشمند لیورپول در بازی دیشب مقابل منچسترسیتی اشاره کرده است. لیورپول با ۸ امتیاز بیشتر نسبت به تیم دوم در صدر جدول قرار دارد. پپ گواردیولا از داوری شکایت داشت.

 

بازگشت یونایتد به فرم خوب؛ شیاطین سرخ مقابل برایتون به پیروزی رسیدند.

 

 

1450944

دیدگاه‌ها