کد خبر : 1649186 | 20 آبان 1398 ساعت 10:45 | 22.8K بازدید | 0 دیدگاه

آرسن ونگر: سرمربی بایرن مونیخ نمی‌شوم

بعد از انتشار اخبار ضد و نقیض، آرسن ونگر می‌گوید با اینکه باشگاه بایرن مونیخ برای هدایت این تیم با او تماس گرفته ولی او پست سرمربی‌گری بایرن را قبول نخواهد کرد.

آرسن ونگر: سرمربی بایرن مونیخ نمی‌شوم

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه از زمان اخراج نیکو کوواچ، سرمربی سابق بایرن مونیخ، نام آرسن ونگر به عنوان یکی از گزینه‌های احتمالی جانشینی او مطرح شده و ونگر شخصا اعلام کرده بود که بایرن با او در این مورد تماس گرفته و قرار است به زودی مذاکراتی بین دو طرف انجام شود، ولی سرمربی کهنه‌کار فرانسوی در تازه‌ترین اظهارات خود گفت که پست هدایت بایرن مونیخ را قبول نخواهد کرد.

 

1450952

 

آرسن ونگر 70ساله که از ماه مه سال گذشته و زمانی که آرسنال را بعد از سالها حضور روی نیمکت این تیم ترک کرد تا کنون بدون تیم بوده است.

 

آرسن ونگر که هفته گذشته گفته بود کارل هاینتس رومینیگه نایب‌رئیس بایرن به او تماس گرفته و درباره پست سرمربی‌گری این تیم صحبت کرده و قرار است هفته آینده بین دو طرف مذاکراتی صورت بگیرد، حالا در تازه‌ترین اظهاراتش گفت پست هدایت غول باواریایی را نخواهد پذیرفت.

 

ونگر در گفتگو با beIN Sports گفت:" من دیگر در این ماجرا نیستم. اول اینکه من هرگز نامزد هدایت بایرن نبودم. با من تماس گرفته شد ولی من دیگر در این قضیه نیستم".

 

خبرنگار این شبکه سپس از ونگر پرسید که آیا منظورش این است که سرمربی بایرن نخواهد شد و ونگر در پاسخ گفت:" نه، لزوما نه".

 

 

دیدگاه‌ها