کد خبر : 1649187 | 20 آبان 1398 ساعت 10:46 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

باید از مربیانی چون صادقی حمایت کنیم

شریفی: با ذهنیت صعود تمرین می کنیم

محمد شریفی هافبک تیم ملی نوجوانان در جام جهانی 2017 که اینروزها دراردوی تیم امید حضور دارد صعود این تیم به المپیک را دور از دسترس نمی داند.

شریفی: با ذهنیت صعود تمرین می کنیم

به گزارش "ورزش سه"، او پیش از سفر به اندونزی در خصوص شرایط تیم امید گفت: شرایط روحی و روانی تیم بسیار خوب است. همه با نیت صعود به المپیک تمرین می کنیم و هدف ما از دو بازی با تیم اندونزی هم برد است. بازی با استرالیا یک تجربه بسیار خوب برای ما بود. دیدار بااندونزی نیز همین طور است و قرار است در آینده چند بازی دوستانه دیگر هم با تیم ها داشته باشیم. از جمله بازی با قطر. برگزاری این بازی ها برای تیم ما مفید است به این خاطر که موجب کسب تجربه تک تک اعضای تیم می شود. تمرینان خوبی را پشت سر می گذاریم و با توجه به شرایط روحی و روانی تیم و هم چنین تمرینات خوبی که زیر نظر کادر فنی پشت سر می گذاریم به شخصه به صعود تیم به المپیک امیدوار هستیم. باید به این نکته هم اشاره کنم فدراسیون فوتبال در حمایت از برنامه های تیم امید گام های مثبتی برداشته است و به تازگی ما در زمین تیم ملی هم تمرین کرده ایم.

 

محمد شریفی در خصوص گروهی که ایران در آن قرار دارد به نکته جالبی اشاره کرد و گفت اگر قرار باشد ما از دیدار با تیم هایی چون کره جنوبی و ازبکستان هراس داشته باشیم چگونه می خواهیم در المپیک با تیم های بزرگ دنیا بازی کنیم؟ ما در صورتی شایسته صعود به المپیک خواهیم بود که در برابر این دو تیم و چین ارایه گر بازی های خوبی باشیم. به شخصه شرایط روحی و روانی و فنی تیم را خوب می بینم و به نظرم و شاید هم بر خلاف تصور به المپیک صعود کنیم و البته شک ندارم همه اعضای تیم هم چنین دیدگاهی دارند.

 

هافبک تیم ساپیا در خصوص فراز و نشیب های تیم سایپا در بازی های این فصل لیگ برتر گفت: ابراهیم صادقی به جوان ها اعتماد کرده است و حال این ما هستیم که باید تلاش کنیم که جواب اعتماد را به درستی پاسخ دهیم. بازی دادن به این همه جوان در ترکیب ساپیا شهامت و شجاعت می خواست که ابراهیم صادقی این شهامت و شجاعت را داشت و فوتبال باید از او حمایت کند. او نیاز به زمان دارد تا ایده های خود را در تیم پیاده کند. سایپا راه درستی را در پیش گرفته است و به طور حتم دستاورد این تلاش ها در آینده ای نزدیک عیان خواهد شد. بهاء دادن به جوان ها در ترکیب تیم راهی قوی تر از نتیجه گرایی است. هر چند بر این عقیده ام در آینده تیم راه خود را پیدا خواهد کرد و بهتر نتیجه خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها