کد خبر : 1649211 | 20 آبان 1398 ساعت 11:48 | 36.8K بازدید | 0 دیدگاه

ایتالیا نه؛ زلاتان به اولدترافورد برمی‌گردد

دیلی‌میل می‌گوید منچستریونایتد با زلاتان ابراهیموویچ در تماس بوده و با وجود شایعات درباره پیوستن زلاتان به تیم‌های ایتالیایی او به احتمال زیاد به اولدترافورد برخواهد گشت.

ایتالیا نه؛ زلاتان به اولدترافورد برمی‌گردد

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی دیلی‌میل مدعی شد با وجود اخباری که اخیرا از احتمال بالای انتقال زلاتان ابراهیموویچ، اسطوره فوتبال سوئد به ایتالیا و پیوستن او به یکی از تیمهای سری آ مطرح شده بود، در واقع این باشگاه منچستریونایتد است که تماسهای خود با زلاتان را آغاز کرده و زلاتان احتمالا در انتقالی جنجالی به این تیم ملحق شده و به اولدترافورد برخواهد گشت.

 

1450986

 

زلاتان 38ساله در سال 2018 بعد از دو سال حضور در منچستریونایتد و به ثمر رساندن 29 گل برای شیاطین سرخ این تیم را ترک کرد و راهی آمریکا و لیگ MLS شد. حالا که منچستریونایتد به شدت در خط حمله خود احساس ضعف کرده و نیاز به یک مهاجم کارکشته را احساس می‌کند، زلاتان هم احتمالا از ماه ژانویه بازیکن آزاد خواهد شد و می‌تواند تیم فعلی خود لس‌آنجلس گلکسی را ترک کرده و راهی اروپا شود.

 

1450987

 

در هفته‌های اخیر شایعات زیادی درباره پیوستن زلاتان به تیمهای ایتالیایی مطرح شده بود ولی دیلی‌میل مدعی است که با توجه با اخباری که از منابع نزدیک به منچستریونایتد دریافت کرده تماس‌های جدی‌ای بین باشگاه و زلاتان برقرار شده و شیاطین سرخ قصد دارند با جذب اسطوره سوئدی یکی از بمب‌های نقل و انتقالاتی آینده اروپا را منفجر کنند.

 

دیدگاه‌ها