کد خبر : 1649237 | 20 آبان 1398 ساعت 13:38 | 24.8K بازدید | 0 دیدگاه

نام تائه هی خواب است، گابی کیفیت ندارد؛

آوار انتقادات روی سر فوق‌ستاره‌‌های اسپانیایی السد

تیم السد قطر با سرمربی اسپانیایی اش تحت فشارهای شدیدی قرار گرفته است.

آوار انتقادات روی سر فوق‌ستاره‌‌های اسپانیایی السد

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال السد قطر که یکی از قدرت های همیشگی فوتبال این کشور به شمار می آید، در ماه های اخیر وضعیت شدیدا بدی را تجربه کرده و به معنای واقعی در یک بحران جدی به سر می برد.

 

حالا هواداران این تیم به دلیل ناکامی های اخیر به شدت از عملکرد تیم و کادر فنی ناراضی هستند. آنها معتقدند السد که پر از ستارگان برجسته در ترکیب خود است و ژاوی هرناندز را روی نیمکت می بیند، نباید چنین نتایج ضعیفی کسب کند. این نتیجه ها از انتظارات هواداران دور است و روند تیم السد اصلا خوب نیست.

 

السد نه فقط در مقابل تیم های سطح بالایی مثل الریان و الدحیل شکست خورده، بلکه در دیدارهایی مثل بازی آخر، به تیم هایی در سطح القطر هم با نتایج سنگین باخته است. در حالی که تیمی مثل القطر از همه نظر ضعیف تر از السد است.

 

از نگاه هواداران السد، این تیم با داشتن مدافعانی قوی و دروازه بان ملی پوشی مثل سعد الشیب نتایج راضی کننده ای نگرفته است.


یکی از انتقادات مربوط به عملکرد بازیکنان خارجی این تیم بوده است. به زعم هواداران السد، ستاره های خارجی این تیم به هیچ وجه عملکرد قابل قبولی نداشته اند. به ویژه گابی فرناندز که یک ستاره اسپانیایی در لیگ قطر به حساب می آید، اصلا سودی به این تیم در فصل جاری نرسانده و یکی از ضعیف ترین بازیکنان خارجی کل این فصل بوده است. آنها همچنین از نام تائه هی کره ای با عبارت "خواب" یاد کرده اند که نشان از کم اثر بودن این هافبک کره ای در ترکیب السد دارد.

 

دیگر نکته مدنظر السدی ها، بحث نبودن جایگزین برای بازیکنان بزرگ این تیم و عدم استفاده از تجربیات جوانگرایی تیم های دیگری مثل الغرافه است. مثلا برای ستاره ای مثل عبدالکریم حسن در پست دفاع چپ، جایگزین مناسبی روی نیمکت السد دیده نمی شود و اختلاف بازیکنان فیکس این تیم با نیمکت نشینان زیاد است.

 

گفتنی است، تیم فوتبال السد قطر در 37 روز اخیر 7 بازی انجام داده که 2 برد و 5 شکست حاصل آن بوده است. یکی از دو برد این تیم هم در بازی برگشت نیمه نهایی آسیا مقابل الهلال بود که نهایتا به حذف السد انجامید.

دیدگاه‌ها