کد خبر : 1649256 | 20 آبان 1398 ساعت 15:37 | 69.4K بازدید | 0 دیدگاه

خطای پنالتی اتفاق افتاد؟

شباهت باورنکردنی هند آرنولد و عارف غلامی (عکس)

صحنه برخورد توپ به دست مدافع لیورپول در بازی با منچستر سیتی شباهت زیادی داشت به صحنه ای که در بازی استقلال برابر پارس جنوبی جم در هفته هشتم لیگ برتر اتفاق افتاد.

به گزارش ورزش سه، بازی شب گذشته لیورپول برابر منچسترسیتی دو صحنه داوری داشت که به نوعی پیروزی جذاب قرمزهای آنفیلد را تحت شعاع قرار داد، یکی توپی که در دقیقه 5 به دست آلکساندر آرنولد برخورد کرد که توپ برگشتی را فابینیو با یک شوت محکم وارد دروازه سیتیزن ها کرد. اما در دقیقه 82 بار دیگر توپ در سمت راست محوطه جریمه به دست آرنولد  برخورد کرد که این صحنه هم از نظر داور بازی هند نبود تا پپ گواردیولا با نشان دادن عدد 2 به داور چهارم بازی عصبانیت خود را از تصمیم های داور وسط نشان بدهد.

 

نکته جالب اما اینکه خطای هند دومی که آرنولد انجام داد، شباهت باور نکردنی به خطای هندی دارد که عارف غلامی در دقیقه 92 بازی با پارس جنوبی جم انجام داد و البته از نظر داور بازی پنالتی تشخیص داده نشد.

 

1451047

 

 در مورد صحنه هند غلامی باید گفت که بیشتر کارشناسان داوری اعتقاد داشتند این صحنه پنالتی نبوده چراکه دست مدافع استقلال در حالت طبیعی قرار داشته است اما کارشناسان داوری خارجی هنوز اظهار نظر روشنی در مورد صحنه ای که شب گذشته در ورزشگاه آنفیلد اتفاق افتاد نکرده اند.

 

1451048

 

هرچه که هست لیورپول شب گذشته با شکست 3 بر یک منچستر سیتی توانست اختلاف خود را با این تیم به 9 امتیاز برساند تا حالا در پایان هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس جدی ترین مدعی کسب عنوان قهرمانی لقب بگیرد.

دیدگاه‌ها