کد خبر : 1649265 | 20 آبان 1398 ساعت 15:59 | 37K بازدید | 0 دیدگاه

17 روز سرنوشت‌ساز برای کالدرون و پرسپولیس

گابریل کالدرون سرمربی آرژانتینی تیم پرسپولیس اعلام کرد تا ماه دسامبر صبر خواهد کرد.

17 روز سرنوشت‌ساز برای کالدرون و پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه پرسپولیس همچنان اسیر مشکلات مالی است و هنوز نتوانسته حقوق گابریل کالدرون را بپردازد. در ابتدای فصل قرار بود 30 درصد از قرارداد او پرداخت شود اما این اتفاق رخ نداد و بخش کوچکی از این مبلغ در اختیار سرمربی سرخ ها قرار گرفت.

 

در ماه های قبل کمتر پیش آمد که او به مشکلات مالی و بدقولی مدیران پرسپولیس اشاره کند اما در هفته های اخیر صبر کالدرون نیز لبریز شده و او پس از 4 ماه پیگیر مطالباتش شده است. محمد حسن انصاری فرد که دومین ماه حضورش در ساختمان باشگاه را آغاز کرده، جلساتی با گابریل کالدرون برگزار کرد اما هنوز او نتوانسته پولی به باشگاه تزریق کند.

 

کالدرون که حالا بی طاقت تر از همیشه صحبت می‌کند، در ابتدای صحبت های امروزش ابراز امیدواری کرد که باشگاه ابتدا مطالبات فصل گذشته و امسال بازیکنان را بپردازد و سپس حقوق او را نیز بدهد. اما نکته مهم همان جایی بود که کالدرون گفت: «من تا دسامبر با باشگاه همکاری می کنم و سعی می کنم با آن ها راه بیایم و وظیفه من این است که با باشگاه راه بیایم و کاری کنم که از این تاریخ تا دسامبر به باشگاه آسیبی نرسد. همانطور که منطقی است من جان و زندگی ام را برای باشگاه بگذارم و آن موقع می توانیم تصمیمی بگیریم. می بینید که من تا آن زمان تلاش خواهم کرد».

 

حالا 18 روز تا پایان ماه نوامبر باقی مانده و باتوجه به این که روز پایانی ماه نیز تعطیل است، باشگاه پرسپولیس 17 روز فرصت دارد تا مطالبات سرمربی را پرداخت کند.

دیدگاه‌ها