کد خبر : 1649290 | 20 آبان 1398 ساعت 17:44 | 23.9K بازدید | 0 دیدگاه

گلرها دوباره به سیستم اسپینوزی برگشتند (عکس)

دروازه بانان تیم ملی بار دیگر با مربی خارجی خود به تمرین پرداختند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران از روز گذشته اردوی جدید خود را به منظور آماده سازی برای دیدار حساس با تیم ملی عراق برپا کرده و بازیکنان زیر نظر کادر فنی مشغول تمرینات سخت هستند.

 

در این اردو برخی از بازیکنان پس از یک یا چند دوره غیبت و با دعوت دوباره‌ی سرمربی بلژیکی به تیم ملی بازگشته اند. اما فقط بازیکن ها نیستند که مدتی از تیم ملی فاصله داشته و دوباره اضافه شده اند. در این اردو یکی از مربیان تیم ملی هم چنین حالتی دارد و پس از غیبتی کوتاه مدت، مجددا در تمرینات تیم ملی حاضر شده است.

 

اسپینوزی، مربی دروازه بان های تیم ملی که از ابتدای کار مارک ویلموتس همراه او در ایران حضور داشت، ماه گذشته به دلیل مسائل مالی و دریافت نکردن مطالباتش از حضور در تیم ملی انصراف داد و در اردوی سوم تیم ملی و بازی مقابل تیم های کامبوج و بحرین غایب بود. در اردوی ماه قبل، محمد حبیبی وظیفه مربیگری دروازه بان ها را بر عهده داشت.

 

حالا اسپینوزی در روزهایی که خبر می رسد مارک ویلموتس پول خود را از فدراسیون فوتبال دریافت کرده، بار دیگر به ایران آمده و تیم ملی را همراهی می کند. دروازه بان های ملی پوش هم بار دیگر با سیستم اسپینوزی به تمرین می پردازند.

 

 

 

 

عکس از: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها