کد خبر : 1649311 | 20 آبان 1398 ساعت 19:37 | 16.6K بازدید | 0 دیدگاه

گفتگوی طولانی ویلموتس و هاشمیان

اسپینوزی برگشت؛ آقای ایکس اضافه شد

دیدار با تیم ملی عراق در پیش است و بعد از کش‌وقوس فراوان، تمرینات تیم ملی زیر نظر مربی بلژیکی در حال پیگیری است.

اسپینوزی برگشت؛ آقای ایکس اضافه شد

به گزارش "ورزش سه"، امروز کمپ تیم‌های ملی بازهم میزبان برترین‌های فوتبال ایران برای انجام سخت‌ترین دیدار این تیم در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر بود.


در حالی که در چند روز گذشته صحبت‌های زیادی مبنی بر عدم حضور مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی شنیده می‌شد، اما در نهایت  پس از رایزنی‌های متعددی که در روزهای اخیر انجام شد او دوباره مجاب شد که بازهم به نیمکت داغ تیم ملی ایران تکیه بزند تا رفیق نیمه‌راه نباشد.


 به‌هرحال گوش فوتبال ایران پراست ازاین‌گونه تهدیدهایی ریز و درشتی که به نظر می‌رسد در سال‌های آینده با توجه به وضعیت اقتصادی حاکم نه‌تنها پایانی هم برای آن نمی‌توان قائل شد، بلکه شدت آن‌هم افزایش خواهد یافت.


 امروز تمرینات تیم ملی دو مهمان ویژه داشت. کریم باقری گل زن‌ترین هافبک بازی‌های ملی با بیش از 50 گل زده و وحید شمسایی آقای گل تاریخ فوتسال جهان، که تصمیم گرفتند در این تمرینات خود را به کمپ تیم ملی برسانند تا ضمن خوش‌وبش با بازیکنان تیم ملی با خبرنگاران حاضر هم مصاحبه‌ای انجام دهند. نکته جالب‌توجه صحبت‌های کریم باقری درخواست او از بازیکنان ملی‌پوش مبنی بر کنترل رفتارشان و احترام به داورمسابقه بود تا دوباره شاهد آن اشتباهات بچه‌گانه که در دیدار مقابل ژاپن رخ داد نباشیم امری که خود این بازیکن در تمام دوران فوتبالش همواره رعایت می‌کرد.

 

 


از بین بازیکنان دعوت‌شده هم تنها علی رضا بیرانوند سنگربان شماره یک تیم ملی در بین خبرنگاران حاضر شد و تا آنجا که توانست سعی کرد همه‌چیز را عادی جلو دهد که تا حدی هم موفق بود او معتقد است بازی‌های فشرده در لیگ برتر خودش می‌تواند بهترین تمرین برای بازیکنان باشد و تاخیر یکی تا دوروزه در شروع تمرینات تیم ملی نمی‌تواند تأثیری در روند نتیجه‌گیری داشته باشد.


 از بین بازیکنان دعوت‌شده تنها مجید حسینی و میلاد محمدی بودند که امروز غیبت موجه ای داشتند و طبق شنیده‌ها قرار است این دو بازیکن امشب خودشان را به کادر فنی تیم ملی معرفی کنند. به‌غیراز این دو بازیکن، مهدی طارمی، علی قلی زاده و سردار آزمون نیز جدا از سایرین در ساختمان "PEC" زیر نظر کادر پزشکی تیم ملی تمرینات خود را دنبال می‌کردند.


 نکته جالب‌توجه در تمرین امروز حضور یک مربی جدید به نام "دیمیتری" بود که در حال حاضر اطلاعاتی از او در دست نیست ولی احتمالاً تا روزهای آینده شناخت بیشتری نسبت به او پیدا می‌کنیم.
ویلموتس پیش از آغاز تمرین، بازیکنان را دور هم جمع کرد و در خصوص اهمیت دیدار پیش رو مقابل عراق صحبت‌هایی را مطرح کرد و بعدازآن برای دقایقی طولانی با وحید هاشمیان به گفتگویی دو نفرِ پرداخت.
در خصوص دروازه بانان سبزپوش تمرین تیم ملی باید گفت که جدا از دسته ملی پوشان که امروز لباس‌های آبی آسمانی را بر تن کرده بودند بافاصله‌ای زیاد زیر نظر "اسپینوزی" در حال تمرین بودند این در حالی است که گفته می‌شد این مربی فرانسوی به علت پرداخت نشدن مطالباتش در اردوهای قبل غایب بود.

 


 همچنین امید ابراهیمی یکی از مردان مورد اعتماد ویلموتس در ابتدای تمرینات و پیش از شروع کارهای تاکتیکی به بازیکنان ساختمان "PEC"  ملحق شد و این ممکن است شائبه‌هایی را مبنی بر مصدومیت او به وجود بیاورد که البته به نظر می‌رسید مصدومیت خاصی در کار نباشد.
 یکی از نکات قابل اشاره سرو صداهای زیاد بود که از زمین کناری تیم ملی شنیده می‌شد که بعد از پرس‌وجو متوجه شدیم که هم‌زمان با این تمرینات، تیم ملی زیر 23 سال‌های بانوان هم‌جهت آمادگی برای حضور در جام کافا مشغول تمرین هستند.

 

 


به‌هرحال تیم ملی ایران درحالی‌که احسان حاج صفی کایپتان خود را به علت مصدومیت در کنار خود نمی‌بیند باید در روز پنج‌شنبه دریکی ازسخت‌ترین بازی‌های خود در این مرحله به مصاف عراق برود که با توجه به شکست در برابر بحرین تا حدی احتیاج مبرمی به گرفتن لااقل یک امتیاز دارد.

دیدگاه‌ها