کد خبر : 1649320 | 20 آبان 1398 ساعت 20:07 | 29.3K بازدید | 0 دیدگاه

پس از یک نمایش قابل قبول؛

نویدکیا؛ مهره‌ای که به پازل قلعه نویی اضافه شده؟

رسول نویدکیا در دیدار برابر تراکتور با تصمیم امیرقلعه نویی وارد زمین شد و توانست رضایت امیرقلعه نویی را جلب کند.

نویدکیا؛ مهره‌ای که به پازل قلعه نویی اضافه شده؟

به گزارش "ورزش سه"، فصل گذشته برای رسول نویدکیا با کابوس مصدومیت به نیمه رسید و در ادامه فصل نیز امیرقلعه نویی به او فرصت نداد تا دیدار آخر برابر استقلال خوزستان که بازیکن کهنه کار و محبوب اصفهانی ها برای دقایقی برای تیمش بازی کرد.

 

در فصل جدید اما شرایط تغییر کرده است و امیرقلعه نویی در هفته دهم به هافبک شماره 8 خود فرصت داد؛ آن هم در دیدار برابر تراکتور و در شرایطی که از ترکیب اصلی خود و عملکرد بازیکنانش در میانه میدان راضی به نظر نمی رسید؛ پس رسول نویدکیا بازی به دقیقه 20 نرسیده بود که از روی نیمکت فراخوانده شد و به او دستور گرم کردن دادند.
نویدکیا پیش از اینکه نیمه به پایان برسد، جایگزین محمد کریمی شد و علیرغم اینکه مدت ها بود از ترکیب اصلی و حضور در بازی های مهم محروم بود، توانست نمایش خوبی داشته باشد و در نشست خبری پس از بازی مورد تمجید امیرقلعه نویی قرار گرفت.

 

البته سرمربی طلایی پوشان حتی می توانست دو هفته زودتر و در دیدار خانگی برابر سایپا از نویدکیا استفاده کند ولی در آن مسابقه که مهدی کیانی هم به دلیل محرومیت غائب بود، ترجیح داد تا از محمد مهدی زاده در پست هافبک دفاعی استفاده کند.
با تمام این ها در این فصل به نظر می رسد شرایط برای نویدکیا نسبت به فصل گذشته متفاوت باشد. او در هفته دهم بازی قابل قبولی در میانه میدان انجام داده و هیچ بعید نیست با توجه به تجربه و محبوبیتی که در اصفهان دارد، در ادامه فصل بیشتر از این ها به نویدکیا فرصت بازی برسد.

 

1451129

 

عکس: از ابوالفضل ناظوری

دیدگاه‌ها