کد خبر : 1649358 | 21 آبان 1398 ساعت 08:32 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

آرای کمیته انضباطی فدراسیون والیبال اعلام شد

آرای کمیته انضباطی فدراسیون والیبال در مورد 4 پرونده لیگ برتر صادر شد.

آرای کمیته انضباطی فدراسیون والیبال اعلام شد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، کمیته انضباطی روز دوشنبه 20 آبان تشکیل جلسه داد و پس از بررسی گزارش ناظران و دفاع حاضران، آرای زیر صادر شد:

 

در مورد دیدار تیم‌های سایپا تهران و شهداب یزد از هفته سوم لیگ برتر و درگیری لفظی آقایان ناصر شهنازی و عباسعلی میرحسینی، سرمربیان دو تیم در جریان مسابقه، نظر به این که هر دو نفر به رفتار دور از انتظار خود اذعان داشتند و از یکدیگر عذرخواهی کردند، به آنها تنها تذکر کتبی داده شد.

 

در مورد آقای محمد (هومن) باقری بازیکن تیم شهرداری گنبد، بر اساس گزارش ناظران مسابقه تیم‌های فولاد سپاهان اصفهان و شهرداری گنبد از هفته سوم لیگ برتر، مبنی بر به کار بردن الفاظ ناشایست از سوی این بازیکن بعد از پایان مسابقه، کمیته انضباطی با بررسی و تحقیق درباره اتفاقات رخ داده، یک جلسه محرومیت برای ایشان در نظر گرفت که با توجه به فقدان سابقه، تا پایان رقابت‌های این فصل لیگ برتر به حالت تعلیق درمی‌آید. وی همچنین محکوم به مبلغ پنجاه میلیون ریال جریمه نقدی شد.

 

در مورد رفتار ناشایست برخی از تماشاگران تیم فولاد سپاهان اصفهان در دیدار این تیم با کاله مازندران در هفته دوم لیگ برتر که با اعلام سازمان لیگ تا تشکیل کمیته انضباطی از حضور تماشاگر در بازی‌های خانگی محروم شده بودند، یک جلسه محرومیت از حضور تماشاگران در دیدار خانگی برای تیم فولاد سپاهان اصفهان در نظر گرفته شد. لذا با توجه به این که محرومیت اعلام شده در هفته سوم اعمال شد، تماشاگران اصفهانی از هفته پنجم می‌توانند در ورزشگاه خانگی این تیم حضور یابند.

 

در خصوص یک پرونده دیگر و اختلاف میان تیم شهردای ارومیه و جاوید محسنی‌نیا که از سال 95 تا 97 این تیم را به عنوان مربی همراهی کرده و بخشی از مبلغ قرارداد سه ساله خود را دریافت نکرده است، کمیته انضباطی با ارسال نامه‌ای به مدیرعامل تیم شهرداری ارومیه و تعیین مهلت ده روزه، خواستار پرداخت بدهی به مربی مذکور شد. چنانچه تا پایان مهلت تعیین شده، اقدامی از سوی باشگاه شهرداری ارومیه صورت نگیرد، تصمیم مقتضی از سوی کمیته انضباطی اتخاذ خواهد شد.

 

 

دیدگاه‌ها