کد خبر : 1649365 | 21 آبان 1398 ساعت 09:40 | 24.5K بازدید | 0 دیدگاه

استرلینگ: من و جو گومز حالا دوست هستیم

رحیم استرلینگ بعد از خط خوردنش از تیم ملی انگلیس به دلیل درگیری با جو گومز، گفت یک لحظه احساسات بر او غلبه کرده و با گومز رابطه خوبی دارد.

استرلینگ: من و جو گومز حالا دوست هستیم

به گزارش "ورزش سه"، دیروز اعلام شد که نام رحیم استرلینگ، ستاره منچسترسیتی از فهرست تیم ملی انگلیس برای بازی روز پنج‌شنبه با مونته‌نگرو خط خورده است. علت این اتفاق، درگیر شدن او با جو گومز ستاره لیورپول در کمپ تمرینی تیم ملی اعلام شد. درگیری این دو به اتفاقی برمی‌گشت که در جریان دیدار لیورپول و منچسترسیتی در آنفیلد برایشان رخ داده بود و به نظر می‌رسد پس‌لرزه‌های آن درگیری در آنفیلد در کمپ تمرینی تیم ملی هم ادامه داشته و به خط خوردن نام استرلینگ انجامیده است.

 

1451182

 

رسانه‌ها دیروز گزارش دادند که در کمپ تمرینی تیم ملی انگلیس، روز دوشنبه رحیم استرلینگ وینگر منچسترسیتی و جو گومز ستاره لیورپول با هم درگیری فیزیکی پیدا کرده‌اند. این دو روز یکشنبه در جریان دیدار لیورپول و سیتی در آنفیلد هم در جریان بازی با هم برخورد داشتند. اتحادیه فوتبال انگلیس خط خوردن نام استرلینگ را تایید کرد ولی به صورت تلویحی اعلام کرد که او می‌تواند برای بازی بعدی مقابل کوزوو به ترکیب تیم ملی برگردد.

 

استرلینگ بعد از این ماجرا در یک پست اینستاگرامی اعتراف کرد که در جریان درگیری با گومز احساسات بر او غلبه کرده بوده و مدعی شد که با گومز رابطه خوبی دارد.

 

1451185

 

استرلینگ در این پست اینستاگرامی نوشت:" اول اینکه همه می‌دانند آن بازی برای من چقدر مهم بود. همه می‌دانند که من اینطور آدمی نیستم ولی اگر بخواهم به اصل ماجرا برگردم... من و جو با هم صحبت کردیم و مساله را حل کردیم و دیگر مشکلی بین ما نیست. ما در ورزشی بازی می‌کنیم که احساسات بالا می‌رود و من آن قدر مرد هستم که اعتراف کنم تحت تاثیر احساسات قرار داشتم. من و جو گومز حالا با هم دوست هستیم و بعد از ماجرایی که حداکثر 5 تا 10 ثانیه طول کشید همه چیز برایمان حل شد. بیایید روی بازی روز پنج‌شنبه تمرکز کنیم".

 

دیدگاه‌ها