کد خبر : 1649378 | 21 آبان 1398 ساعت 10:40 | 26K بازدید | 0 دیدگاه

گوندوگان: مسی بزرگترین فوتبالیست تاریخ است

ایلکای گوندوگان، ستاره آلمانی منچسترسیتی از لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا تمجید کرده و از او به عنوان بزرگترین فوتبالیست تاریخ یاد کرد.

گوندوگان: مسی بزرگترین فوتبالیست تاریخ است

به گزارش "ورزش سه"، ایلکای گوندوگان، هافبک آلمانی منچسترسیتی و ستاره خط میانی تیم ملی آلمان با ستایش از لیونل مسی ابرستاره آرژانتینی بارسلونا می‌گوید مسی نه تنها بزرگترین ستاره نسل حاضر فوتبالیست‌ها، بلکه بزرگترین فوتبالیست تاریخ است.

 

1451213

 

مسی مثل دیگر ابرستاره سالیان اخیر فوتبال دنیا کریستیانو رونالدو تا کنون پنج بار فاتح توپ طلا شده و کمتر کسی است که قبول نداشته باشد که او یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال است. امسال هم نام مسی و رونالدو بار دیگر به عنوان نامزدهای اصلی توپ طلا مطرح است اما در کنار آنها کسانی مثل ویرژیل فن‌دایک هم از بخت‌های به دست آوردن این جایزه معتبر به حساب می‌آیند.

 

با اینکه بحث درباره بهتر بودن مسی یا رونالدو چیزی حدود یک دهه است که ادامه دارد، گوندوگان می‌گوید برای او کوچکترین شکی نیست که مسی بزرگترین فوتبالیست دنیا است. گوندوگان در این باره گفت:" مسی بهترین فوتبالیست دنیا است. به نظر من او توانایی‌های خیلی خاصی دارد. مسی استعداد دارد و همیشه می‌تواند آن را در زمین به نمایش در بیاورد. او همیشه با غریزه‌ فوتبالی‌اش تصمیمات درست را می‌گیرد".

 

1451212

 

ستاره تیم ملی آلمان و منچسترسیتی در ادامه گفت:" مسی در بازی مقابل حریفان از سرعتش به خوبی استفاده می‌کند و در زدن ضربات آخر و تمام‌کنندگی هم خیلی قوی است. روی هم‌ رفته هیچ فوتبالیست دیگری به اندازه مسی باکیفیت بازی نمی‌کند. او ستاره نسل من و بزرگترین فوتبالیست تاریخ است. امیدوارم تا چند سال دیگر هم بتوانیم شاهد بازی‌های او باشیم".

 

دیدگاه‌ها