کد خبر : 1649385 | 21 آبان 1398 ساعت 11:00 | 25.9K بازدید | 0 دیدگاه

برزیل بدون نیمار، از آرژانتین و مسی نمی‌ترسد

تیاگو سیلوا کاپیتان برزیل، در آستانه دیدار روز جمعه برزیل- آرژانتین در عربستان می‌گوید برزیلی‌ها از اینکه بدون نیمار به مصاف آرژانتین و لیونل مسی بروند ترسی ندارند.

برزیل بدون نیمار، از آرژانتین و مسی نمی‌ترسد

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم ملی برزیل و آرژانتین روز جمعه در پایتخت عربستان، ریاض، در یک بازی دوستانه به مصاف هم خواهند رفت. تیاگو سیلوا، کاپیتان تیم ملی برزیل می‌گوید او و تیمش از اینکه بدون حضور نیمار به مصاف آرژانتین و ستاره بزرگش لیونل مسی بروند ترسی ندارند و بازی مقابل مسی برای او و هم‌تیمی‌هایش لذت‌بخش خواهد بود.

 

1451228

 

مسی در دیدار روز جمعه بعد از مدتی غیبت برای اولین بار دوباره پیراهن آرژانتین را به تن خواهد کرد. آخرین بازی مسی با پیراهن آلبی‌سلسته در ماه جولای و در جریان شکست 2-0 آرژانتین مقابل برزیل در کوپا آمه‌ریکا بود. بعد از آن دیدار جنجالی، مسی کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی را به فساد متهم کرد و علاوه بر جریمه نقدی به مدت چهار ماه از بازی‌های ملی محروم شد.

 

انتظار می‌رود مسی در دیدار دوستانه روز جمعه در عربستان با پیراهن آرژانتین بازی کند. سیلوا کاپیتان برزیل در گفتگو با خبرنگاران درباره این بازی و حضور لیونل مسی در آن گفت:" ما نگران نیستیم بلکه از اینکه فرصت بازی مقابل او را پیدا می‌کنیم خوشحالیم. آرژانتین ستاره‌اش را در اختیار دارد ولی ما ستاره‌مان نیمار را در اختیار نداریم. ولی برزیل، برزیل است و ما این را با پیروزی مقابل آرژانتین در کوپا آمه‌ریکا نشان دادیم".

 

1451227

 

کاپیتان برزیل در ادامه گفت:" بازی برزیل و آرژانتین همیشه بازی بزرگی است و همه می‌دانند که باید منتظر یک فوتبالی عالی و فرصت های گلزنی زیاد باشند. شانس پیروزی هر دو تیم پنجاه پنجاه است. بهتر است امیدوار باشیم ما با انگیزه بیشتر بازی کنیم و پیروز شویم".

 

دیدگاه‌ها