کد خبر : 1649411 | 21 آبان 1398 ساعت 12:28 | 40.9K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: سیستم VAR باید اصلاح شود

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول از فرصت حضور در یک کنفرانس مربیان یوفا استفاده کرده و خواهان تغییر در سیستم VAR شده است.

کلوپ: سیستم VAR باید اصلاح شود

به گزارش "ورزش سه"، به گزارش رسانه‌های انگلیسی یورگن کلوپ که به همراه تعداد زیادی از مربیان سطح اول فوتبال اروپا در کنفرانسی با حضور مربیان در مقر یوفا در شهر نیون سوئیس شرکت کرده بود از فرصت خود استفاده کرده و خواهان تغییر در سیستم VAR شده است.

 

یکی دیگر از شرکت‌کنندگان در این کنفرانس پپ گواردیولا بوده که روز یکشنبه بعد از شکست 3-1 تیمش منچسترسیتی مقابل لیورپول یورگن کلوپ از داوری مسابقه و نحوه استفاده از VAR به شدت عصبانی بود و معتقد بود دو پنالتی به نا حق از تیمش سلب شده است.

 

1449476

 

یورگن کلوپ اما در کنفرانس روز دوشنبه اعلام کرد که سیستم VAR باید ارتقا یابد. کلوپ همچنین گفت که بعد از دیدار روز یکشنبه لیورپول و منچسترسیتی با پپ گواردیولا در این باره صحبت کرده و او هم با این نظر موافق است.

 

یورگن کلوپ به گزارش روزنامه سان در این کنفرانس گفت:" VAR می‌تواند ارتقا پیدا کند. البته این سیستم هیچوقت 100درصد دقیق نخواهد بود و همه این را می‌دانند. ولی بعضی چیزها در این سیستم هست که درست نیست. ما در نحوه استفاده از VAR برای خطاهای هند و آفسایدها باید بهتر شویم و در این هیچ شکی نیست".

 

1450083

 

کلوپ در ادامه صحبت هایش اضافه کرد:" یوفا درباره اینکه داورها چطور می‌توانند قضاوت بهتری داشته باشند ایده‌های خوبی دارد و همه در این باره با آنها موافقند. ولی همه می‌دانیم که وجود اشتباه ناگزیر است چون این تصمیم‌ها توسط انسان گرفته می‌شود و هیچکدام از ما کامل نیستیم. هیچکس خواهان رسیدن به کمال نیست ولی تصمیماتی که گرفته می‌شود باید درست باشد".

 

دیدگاه‌ها