کد خبر : 1649435 | 21 آبان 1398 ساعت 14:16 | 22.8K بازدید | 0 دیدگاه

می‌دانستم ممکن است نیمکت‌نشین شوم

ریگی: از همان ابتدا باور داشتیم نتیجه می‌گیریم!

هافبک استقلال می گوید پیش بینی نیمکت نشینی را در هفته های ابتدای فصل کرده بود.

ریگی: از همان ابتدا باور داشتیم نتیجه می‌گیریم!

مسعود ریگی بازیکنی است که در هفته های ابتدایی لیگ چندان فرصت بازی کردن پیدا نمی کرد اما رفته رفته مصدومیت فرشید باقری باعث شد به ترکیب اصلی برسد، او در بازی های اخیر نمایش خوبی در ترکیب استقلال داشته است و توانسته جایگاه خود را در این تیم تثبیت کند.


ریگی با "ورزش سه" گفت و گویی انجام داد که در ادامه آن را می خوانید:

 

در ابتدای فصل پیش بینی می کردی که ممکن است فرصت بازی به تو نرسد؟


قطعا می دانستم به تیم بزرگی آمده ام. بازیکنان بزرگی در این تیم هستند، مخصوصا در خط هافبک که بازیکنان بسیار خوبی داریم و می دانستم بازی کردن سخت است. البته من آدمی نبودم که جا بزنم و باید تمرین می کردم تا خودم را ثابت کنم و می دانستم جز این کاری از من ساخته نیست.


قبول داری مصدومیت باقری هم در رسیدن تو به ترکیب اصلی مهم بود؟

 

فرشید بازیکن قوی و خوبی است و اصلا دوست نداشتم رفیقم مصدوم شود. ما به فرشید باقری نیاز داریم چون لیگ قهرمانان شروع می شود و در لیگ و جام حذفی بازی ها فشرده می شود. من هرگز دوست ندارم هم تیمی ام مصدوم شود تا خودم بازی کنم. البته این را هم بگویم در رسیدنم به ترکیب اصلی تلاش خودم هم بوده است، من زحمت کشیدم تا بازی کنم و از این نظر بسیار خوشحال هستم.


از بازی های خودت در استقلال راضی هستی؟


خدا را شکر هر چه پیش می رویم هم شرایط من و هم تیم بهتر می شود. اکثر بازیکنان دارند پیشرفت می کنند و من خودم چنین احساسی دارم. احساس می کنم دارم کم کم اعتماد به نفسی که دوست دارم را پیدا می کنم و در بازی های بعد هم تلاش می کنم بازی های بهتری انجام بدهم.


به نظر خودت در استقلال بهتر بازی می کنی یا پدیده؟


هرکدام شرایط خودش را داشت، بازی در پدیده و استقلال تفاوت دارد. دارم کم کم پیشرفت خوبی می کنم، چند سال در لیگ یک بودم و پارسال زیر نظر آقا یحیی شرایط خوبی پیدا کردم و امسال هم دارم رفته رفته بهتر می شوم. استقلال تیم بزرگی است و همین که در این تیم بزرگ با بازیکنان رقابت می کنم برایم افتخار بزرگی است.

 

استراماچونی مثل بعضی از بازیکنان به تو لقب خاصی نداده است؟

 

نه به من چیزی نگفته است و کلا زیاد با هم صحبت نکرده ایم. من کلا کم صحبت هستم و دوست دارم کار خودم را انجام بدهم.

 

فکر می کنی استقلال شرایط رسیدن به قهرمانی را دارد؟

 

الان مسلما زود است در این باره حرف بزنیم ولی همه ما بازیکنان در هفته های اول این اعتقاد و باور را داشتیم که می توانیم خوب شویم. 7 برد پشت سر هم آورده ایم و شرایط خوب شده است و تلاش می کنیم نیم فصل را به خوبی تمام کنیم تا در نیم فصل دوم برای قهرمانی رقابت کنیم.

 

دیدگاه‌ها