کد خبر : 1649445 | 21 آبان 1398 ساعت 15:30 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

آنها انگیزه زیادی دارند؛

استیلى: آب و هوای اندونزی مثل تایلند است

سرمربى تیم فوتبال المپیک ایران در نشست خبرى پیش از دیدار با اندونزى گفت: این مسابقه در روند آماده سازى تیم ما بسیار مهم است.

استیلى: آب و هوای اندونزی مثل تایلند است

به گزارش "ورزش سه"، حمید استیلى سرمربی تیم امید ایران در نشست خبرى پیش از مسابقه اول برابر اندونزى که ساعت ١٣ امروز در بالى برگزار شد، اظهار داشت: ابتدا از میزبانى خوب کشور اندونزى تشکر مى کنم همچنین خوشحالیم که فرصت انجام دو بازى در این مقطع فراهم شد. تیم ما بعد از بازى مقابل ازبکستان و استرالیا دو بازى مقابل اندونزى انجام مى دهد و پس از آن هم یک مسابقه مفید مقابل قطر انجام مى دهیم.


سرمربى تیم ملى امید ایران اضافه کرد: بازى هاى تیم اندونزى خصوصا مسابقه این تیم مقابل چین را به خوبى آنالیز کردیم و مى دانیم تیم سرعتى هستند و خصوصا در خانه حریف قدرتمندى محسوب مى شود. بازى برابر این تیم خصوصا در این شرایط آب و هوایى که شبیه تایلند است اهمیت زیادى دارد. اندونزى هم با انگیزه زیادى برابر ما قرار مى گیرد چرا که آنها براى حضور در مسابقات جنوب شرق آسیا آماده مى شوند.


سرمربى تیم فوتبال المپیک اندونزى هم در این نشست تیم ایران را حریف قدرتمندى دانست که بازى برابر این تیم مى تواند درس هاى خوبى براى میزبان داشته باشد.

دیدگاه‌ها