کد خبر : 1649456 | 21 آبان 1398 ساعت 16:29 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

شرایط بسیار خوبی داریم؛

آرتا: اندونزی انگیزه های زیادی مقابل ما دارد

علیرضا آرتا با پشت سر گذاشتن مصدومیت، امیدوار است به ترکیب اصلی تیم ملی امید ایران راه پیدا کند.

آرتا: اندونزی انگیزه های زیادی مقابل ما دارد

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا آرتا مدافع تیم فوتبال مس کرمان که مورد توجه برانکو نیز قرار داشت، در ابتدای فصل با مصدومیت مواجه شد ولی حالا به میادین بازگشته و با تیم امید به اندونزی سفر کرده است.


این بازیکن پیش از دیدار روز آینده برابر امیدهای اندونزی می گوید: « خوشبختانه شرایط بسیار خوبى داریم. اردوى تیم در تهران آغاز شد، رفته رفته با ورود نفرات ترکیب تیم تکمیل شد و بعد از آن به اندونزى سفر کردیم. در اینجا دو بازى انجام مى دهیم و بعد از آن براى مسابقه با قطر در دوحه آماده مى شویم.انگیزه زیادى در تمرینات و بازى هاى تدارکاتى داریم چرا که باید توانایى خودمان را در همین بازى ها ثابت کنیم.»


آرتا اضافه کرد: « جو تیم بسیار خوب و صمیمى است، بچه ها انگیزه زیادى دارند و با اتحاد و همدلى کار مى کنند. من فکر مى کنم این شرایط مى تواند عامل موفقیت تیم باشد. خوشحالیم که بازى هاى خوب و مفیدى براى تیم در نظر گرفته شده؛ ازبکستان، استرالیا ، اندونزى و قطر. همچنین حریفان دیگرى هم در پیش خواهیم داشت. اندونزى هم حریف کوچکى نیست و قطعا براى بازى مقابل ایران انگیزه زیادى خواهند داشت. هماهنگى فنى تیم ما در همین اردوها و بازى ها بیشتر مى شود همچنین تلاش مى کنیم نتایج خوبى بگیریم چرا که قطعا در روحیه تیم تاثیرگذار است. امیدواریم همه این تلاش ها در نهایت موجب صعود به بازى هاى المپیک شود.»

دیدگاه‌ها