کد خبر : 1649457 | 21 آبان 1398 ساعت 16:35 | 18.4K بازدید | 0 دیدگاه

تناسبی بین واقعیت و آرای صادره نیست

اعتراض ماشین سازی به رای رسول خطیبی

باشگاه ماشین سازی نسبت به رای صادره کمیته انضباطی درباره رسول خطیبی معترض است و در همین رابطه نامه ای را به فدراسیون فوتبال و مهدی تاج ارسال کرده است.

اعتراض ماشین سازی به رای رسول خطیبی

به گزارش" ورزش سه" بازی تیم های پرسپولیس و ماشین سازی در دور رفت لیگ برتر با حواشی ناخوشایندی همراه بود. این بار رسول خطیبی برابر فحاشی از سوی سکوها هم در زمان بازی و هم در پایان آن واکنش نشان داد.

او در حین بازی برای هواداران پرسپولیس که علیه اش شعار می دادند دست زد و در پایان بازی نیز از توهین آن ها به خانواده اش گلایه شدیدی داشت. با این حال در رای صادره از سوی کمیته انضباطی با محرومیت تعلیقی یک جلسه ای رسول خطیبی و 10 میلیون تومان و جریمه 30 میلیون تومانی پرسپولیس همراه بود. باشگاه ماشین سازی به این رای معترض است.

در این رابطه این باشگاه نامه اعتراضش را به فدراسیون و برای مهدی تاج فرستاده است :" روند مسابقه حاکی از این است که بعد از اعلام پنالتی که مورد اعتراض کادرفنی ماشین سازی بود ؛ تماشاگران به صورت هماهنگ الفاظی را به شخص رسول خطیبی نسبت دادند که باعث شد سرمربی ماشین سازی با دست زدن برای طرف مقابل عکس العمل نشان بدهد. اما تماشاگران بعد از این اتفاق با تغییر الفاظ خود اقدام به شدیدترین توهین ها به عزیزان و خانواده رسول خطیبی کردند که بازتاب بسیار منفی هم در فضای فوتبال به همراه داشت. باشگاه پرسپولیس نسبت به کار بردن غیراخلاقی ترین شعارها توسط 5 هزار نفر فقط سی میلیون تومان جریمه داشته ولی دست زدن سرمربی تیم ما ده میلیون تومان و یک جلسه محرومیت تعلیقی داشته ، معترض است چرا که حتی در یک نگاه می توان متوجه شد که هیچ تناسبی بین واقعیت موضوع و رای صادره دیده نمی شود."

دیدگاه‌ها