کد خبر : 1649474 | 21 آبان 1398 ساعت 18:09 | 20.7K بازدید | 0 دیدگاه

اردوی زمستانی پرسپولیس در خارج از کشور

باشگاه پرسپولیس پس از جلسه با گابریل کالدرون تصمیم گرفت تا اردوی زمستانی خود را در خارج از کشور برگزار کند.

اردوی زمستانی پرسپولیس در خارج از کشور

به گزارش "ورزش سه" همانطور که پیش تر گفته شده بود امروز باشگاه پرسپولیس محل جلسه ی مهمی بین  مدیر عامل، مدیر تیم و سرمربی بود. جلسه ای که قرار بود در آن درباره نقل و انتقالات زمستانی و هچنین دیگر موضوعات صحبت شود. در نهایت یکی از موضوعاتی که باشگاه پرسپولیس و گابریل کالدرون در آن به توافق رسیدند این بود که اردوی زمستانی تیم فوتبال پرسپولیس در خارج از کشور برگزار شود.

 

همچنین سرمربی آرژانتینی تیم پرسپولیس از مدیر این باشگاه خواست تا چند بازی تدارکاتی جدی را نیز تدارک ببیند. پیش از شروع فصل پرسپولیسی ها در ترکیه اردوی پیش فصل خود را برگزار کردند که در یکی از بهترین کمپ های این کشور  نیز بود اما عدم برنامه ریزی برای بازی های دوستانه سبب شد تا به نوعی بی ثمر شود.

 

بنابراین قرمزپوشان پایتخت همچون سال های گذشته در یکی از کشورهای خارجی اردوی زمستانی را برگزار خواهند کرد. با توجه به اینکه  در اروپا به دلیل سرمای هوا امکان برگزاری اردو در این فصل نیست احتمالا یکی از کشورهای منطقه انتخاب خواهد شد. البته باشگاه پرسپولیس هنوز مذاکره ای در این زمینه با هیچ کمپی نداشته اما طبیعتا کمپ اسپایر قطر و شاید دوباره کمپی در کشوری نظیر عمان انتخاب شود.

دیدگاه‌ها