کد خبر : 1649478 | 21 آبان 1398 ساعت 18:19 | 50.5K بازدید | 0 دیدگاه

یوونتوس از رونالدو بابت رفتارش توضیح می‌خواهد

به گفته نشریه گاتزتا دلو اسپورت، کریستیانو رونالدو بعد از وقفه بازی های ملی ملاقاتی را با سران یوونتوس انجام خواهد داد تا درباره رفتارش پس از بازی با میلان به آنها توضیح دهد.

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس روز یکشنبه موفق شد با نتیجه ۱-۰ میلان را شکست دهد. در جریان این دیدار یک اتفاق عجیب افتاد و کریستیانو رونالدو در دقیقه ۵۵ جای خود را به پائولو دیبالا داد. این فوق ستاره پرتغالی پس از تعویض مستقیماً ورزشگاه را ترک کرد تا حواشی زیادی را به وجود آورده باشد.

 

نشریه گاتزتا دلو اسپورت امروز در گزارشی مدعی شد که کریستیانو رونالدو پس از انجام بازی‌های ملی ملاقاتی با فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی یوونتوس و پاول ندود، معاون باشگاه، خواهد داشت تا درباره ترک ورزشگاه پس از تعویض شدن به آن ها توضیح دهد. همچنین باشگاه یوونتوس انتظار خواهد داشت که کریستیانو رونالدو بابت این رفتارش عذرخواهی کند.

 

1451345

 

با این وجود مائوریتزیو ساری اما واکنش متفاوتی نسبت به رفتار رونالدو داشت. او در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی مقابل میلان گفته بود: " باید از رونالدو تشکر کنم چرا که با وجود مصدومیت خودش را در دسترس ما قرار داد."

 

رونالدو نیز پس از بازی واکنش جالبی را در صفحه اینستاگرام خود نسبت به شایعات انجام داده بود. او پس از بازی مقابل میلان با قرار دادن عکسی در صفحه خود، زیر آن نوشت: "یک بازی سخت، یک پیروزی مهم" تا به نوعی با این کار به شایعات پایان داده باشد.

 

1451346

دیدگاه‌ها