کد خبر : 1649484 | 21 آبان 1398 ساعت 18:50 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

تغییر برنامه به خاطر انصراف دوتیم

قرعه‌کشی مجدد لیگ فوتسال بانوان

مسابقات نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال بانوان از سوی کمیته برگزاری مسابقات به دلیل انصراف دو تیم مجددا قرعه کشی شد.

به گزارش "ورزش سه" پس از اتمام نیم فصل نخست لیگ برتر فوتسال بانوان و با توجه به انصراف دو تیم و تعدیل تعداد تیم های شرکت کننده به عدد 12، سازمان لیگ فوتسال بانوان در حرکتی ابتکاری و برای جلوگیری از بهم ریختگی‌های ایجاد شده در برنامه نیم فصل نخست اقدام به قرعه کشی مجدد نمود تا برنامه مسابقات نیم فصل دوم لیگ پانزدهم فوتسال بانوان متمایز از نیم فصل نخست باشد و به جای برگزاری 13 هفته مسابقات دور رفت، دور برگشت با برگزاری 11 هفته به اتمام رسد.


جالب آن‌که براساس این قرعه کشی، در آغاز راه نیم فصل دوم تیم های مدعی صدرنشینی و حضور در جمع چهار تیم صعود کننده به پلی‌آف با یکدیگر فینال های زودرسی را برگزار خواهند کرد؛ در مهم‌ترین دیدار های هفته نخست نیم فصل دوم تیم قهرمان نیم فصل اول یعنی سایپا تهران به مصاف تیم ملی حفاری اهواز خواهد رفت و نامی نو اصفهان هم در رفسنجان میهمان مس است. هیات فوتبال خراسان رضوی هم در کرمان به مصاف دختران کویر مس این شهر خواهد رفت.

 

1451353


مسابقات نیم فصل دوم از اول آذرماه شروع خواهد شد و پس از پایان مرحله گروهی، چهار تیم نخست راهی پلی‌آف خواهند شد؛ لازم به یادآوری است تیم های سایپا تهران، مس رفسنجان، شرکت ملی حفاری اهواز و هیات فوتبال خراسان رضوی در پایان نیم فصل نخست موفق شدند در جایگاه اول تا چهارم جدول نیز قرار گیرند.


برنامه کامل مسابقات نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال بانوان را در جدول بالا مشاهده می‎فرمایید؛ میزبانی تیم‌ها براساس معکوس مسابقات برگزار شده در نیم فصل نخست است و رنگ‌بندی جدول  تاثیری در میزبانی و یا میهمانی تیم‌ها ندارد.

دیدگاه‌ها