کد خبر : 1649490 | 21 آبان 1398 ساعت 19:20 | 76.6K بازدید | 0 دیدگاه

شوخی جالب کلوپ با گواردیولا در اجلاس یوفا (عکس)

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول واکنش جالبی در مورد مواجهه با پپ گواردیولا داشته است.

 

به گزارش "ورزش سه"، ابتدای هفته دیدار دو تیم لیورپول و منچسترسیتی با بالاترین تنش و هیجان ممکن در استادیوم آنفیلد برگزار شد و مرسی سایدی ها با پیروزی 1-3، شانس خود را برای کسب قهرمانی این فصل لیگ برتر به مقدار قابل توجهی افزایش دادند.

 

در این دیدار پپ گواردیولا هم در جریان بازی و هم پس از مسابقه اعتراض شدیدی به داوری داشته و معتقد بود دو پنالتی تیمش گرفته نشده است. او چند روز قبل از شروع بازی نیز سادیو مانه را به شبیه سازی متهم کرد اما در هیچکدام از این موارد، یورگن کلوپ علاقه ای به پاسخ دادن از خود نشان داد و حالا این دو سرمربی بزرگ در جلسه سال مربیان یکدیگر را ملاقات کردند.

 

در جلسه مربیان برجسته که زیر نظر یوفا برگزار می شود، خبرنگار از کلوپ سوال می کند که اگر په په  را ببینی با او صحبت می کنی؟ (خبرنگار اسم گواردیولا را اشتباه تلفظ می کند)

 

کلوپ با چاشنی طنز پاسخ می دهد: په په؟ په په کیست؟

 

در ادامه خبرنگار به کلوپ می گوید که منظورش گواردیولاست و کلوپ اینگونه پاسخ می دهد: بله که صحبت می کنیم، چرا نباید با هم حرف بزنیم؟

 

در ادامه کلوپ به شوخی دوربین را به سمت در ورودی آورده و همان لحظه نیز گواردیولا در حال ورود به اتاق است که کلوپ می گوید: گواردیولا وارد می شود.

 

این واکنش توام با طنز کلوپ در شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته و کاربران از رفتار خوب سرمربی آلمانی بعد از حواشی دیدار سیتی مقابل لیورپول تمجید کرده اند.

 

1451378

 

1451376

 

1451377

دیدگاه‌ها