کد خبر : 1649493 | 21 آبان 1398 ساعت 19:40 | 39.6K بازدید | 0 دیدگاه

رودریگو:

از این بهتر نمی شد در رئال مادرید شروع کنم

رودریگو، ستاره برزیلی و جوان رئال مادرید ابراز امیدواری کرد مدت ها در این تیم باقی بماند.

از این بهتر نمی شد در رئال مادرید شروع کنم

به گزارش "ورزش سه"، رودریگو در هفته های اخیر نمایشی فراتر از تصور در لباس رئال مادرید داشته و چند بار موفق به گلزنی برای تیم جدیدش شده است. این ستاره برزیلی و 18 ساله مدعی شد با توجه به حمایت دیگر بازیکنان برزیلی، کار دشواری برای تطبیق یافتن با شرایط تیم جدید خود نداشته و امیدوار است زین الدین زیدان در ادامه فصل نیز به وی میدان بدهد.

 

1451387

 

رودریگو گفت: "من از شرایطی که کار خود در رئال مادرید را شروع کردم بسیار خوشحالم. اوضاع نمی توانست از این بهتر باشد. همه چیز واقعا خوب پیش رفته است، کارها سریعتر از آنچه انتظار داشتم به سمت جلو پیش رفته اند و امیدوارم بتوانم این روند را ادامه دهم.

 

من خیلی نیاز به سازگاری با محیط جدید نداشتم زیرا بازیکنان برزیلی رئال مادرید هر آنچه لازم بود را برای کمک و حمایت انجام دادند و حالا من عاشق مادرید هستم. آب و هوا، سبک زندگی ... مادرید من را به یاد سائوپائولو می اندازد و اگر بتوانم می خواهم در رئال مادرید مانده و سالهای خوبی را رقم بزنم.

 

از اینکه در رئال مادرید بازی می کنم واقعا هیجان زده هستم. به سختی تلاش می کنم تا فرصت بازی کردن داشته باشم و امیدوارم زین الدین زیدان به من بازی بدهد. من مشتاق یادگیری و پیشرفت هستم."

دیدگاه‌ها