کد خبر : 1649508 | 21 آبان 1398 ساعت 20:48 | 50K بازدید | 0 دیدگاه

مدافع بارسلونا علاقه ای به فراری ندارد!

کلمنت لانگله، مدافع فرانسوی بارسلونا مدعی شد هنوز هم حس نمی کند یک ستاره است.

مدافع بارسلونا علاقه ای به فراری ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، کلمنت لانگله در سال های اخیر یکی از بازیکنان درخشان ترکیب بارسلونا بوده و با تثبیت جایگاه خود در ترکیب اصلی، ساموئل اومتیتی را نیمکت نشین کرده است. کلمنت لانگله که بعد از درخشش در نانسی در سال 2017 و با رقم پنج میلیون یورو به سویا پیوست و سپس در سال 2018 به بارسلونا نقل مکان کرد، بر خلاف بسیاری از بازیکنان علاقه ای به خرید ماشین های گرانقیمت از جمله فراری نداشته و مدعی شد سعی می کند در مورد ثروت خود افکاری منطقی و معقول داشته باشد.

 

1451399

 

کلمنت لانگله گفت: "من سبک زندگی خود را تغییر نداده ام. من در نانسی ستاره نبودم و من هنوز هم نیستم. شهرت مشکلاتی هم دارد، من دوستانم را کمتر می بینم و دیگر نمی توانم به سینما بروم. اما این موارد با لحظه های خوبی که من فرصت تجربه آنها را دارم جبران می شود. من ارزش پول را می فهمم و تلاش می کنم افکار معقولانه ای در این رابطه داشته باشم.

 

البته من زندگی خوبی دارم. وقتی به رستوران می روم یا اگر ظرفی را می خواهم که قیمت آن 40 دلار یا حتی 100 یورو باشد به قیمت آن نگاه نمی کنم. اما به عنوان مثال خرید یک خودروی فراری؟ نه، البته فراری خودروی خوبی است، اما در نهایت فقط یک ماشین است و برای من جذابیتی ندارد.

 

لیونل مسی؟ او بهترین بازیکن جهان و یک دوست بسیار خوب در رختکن است. مسی به قدری ساده برخورد می کند که شما اینگونه وی را دوست خود قلمداد می کنید."

دیدگاه‌ها