کد خبر : 1649509 | 21 آبان 1398 ساعت 20:56 | 19K بازدید | 0 دیدگاه

هزار وعده دادند تا به آبادان آمدم

بختیار: از اوضاع نفت مغزم سوت می کشد

مشکلات مالی باعث شده تا بازیکنان تیم صنعت نفت در تمرینات حاضر نشوند و اعتصاب کنند.

بختیار: از اوضاع نفت مغزم سوت می کشد

به گزارش "ورزش سه"، بختیار رحمانی هافبک تیم صنعت نفت آبادان درباره وضعیت مالی تیمشان اینچنین گفت: شرایط به گونه ای است که خیلی ناراحتیم، از نظر روحی بچه ها به هم ریخته اند، اوضاع خوبی نیست و بچه ها چند روزی است تصمیم گرفته‌اند، تمرین نکنند و این تصمیم را همه باهم گرفته ایم. چنین شرایطی را هیچوقت تجربه نکرده بودم، واقعا شرایط افتضاح است. بازیکن با هزار قول و وعده قرارداد می بندد، آنگونه نتیجه می‌گیرد اما شرایط اینگونه است. بعضی بازیکنان ما از نیم فصل سال قبل هنوز هیچ پولی نگرفته اند، برای من جالب است که ما چهار پنج روز است تمرین نمی‌رویم اما کسی از ما نمی پرسد که مشکلتان چیست.

 

وی ادامه داد: از هواداران آبادان انتظار دارم که بیایند و کمک بکنند به تیم، ما برای هواداران و مردم خونگرم آبادان تلاش می کنیم. ما همه مهمان هستیم و مالک اصلی آنها هستند. چهار روز گذشته و تنها می‌گویند بیایید تمرین، ما خودمان هم می دانیم که فوتبالیست تمرین نکند، به مشکل می‌خورد اما تنها سوال من از آقای عیسی زاده این است که خدارا خوش می آید شما از نیم فصل دوم فصل قبل پولی به بچه ها نداده اید؟ مغزم سوت می کشد وقتی به این چیزها فکر می کنم، حتما یک راهی است تا مشکلات مالی حل شود. شاید مشکل و گیر جای دیگری است، همیشه ما از آقای عیسی زاده حمایت می‌کنیم اما ایشان هم باید به فکر بازیکنان باشد.

 

رحمانی در ادامه گفت: بازیکنان ما بعضاً جوان هستند و با هزار امید و آرزو به لیگ برتر آمده اند، شما فکر کن از آن همه سختی بیایی و بازهم سختی بکشی. فوتبالیست ها هزینه خیلی ها را می دهند، از خانواده شان گرفته تا بعضی مخارج دیگر. بعضی بازیکنان از خانواده های خود پول می گیرند برای اینکه روزهایشان بگذرد. سختی را تحمل می کنیم، نتیجه می گیریم اما هیچکس به فکر نیست. یکی دنده اش شکست، یکی سرش، یکی پایش اما عکس العمل مسئولین چه بود؟

 

هافبک صنعت همچنین گفت: انتظار دارم که آقای عیسی زاده واضح بگوید مشکل کارکجاست؟ من دو سه ماهی است با هزار قول به این تیم آمده ام، به مردم قول داده ایم نبازیم اما با چه روحیه ای؟ قطعا هواداران وضعیت مارا درک می کنند و درکشان بالاست. بچه های ما روحیه مناسبی اصلا ندارند، انشالله مسئولین فکری بکنند و آقای عیسی زاده هم توضیح بدهد.

 

وی در ادامه درباره شرایطش نیز گفت: بعد از اینکه از قطر آمدم یک جلسه با تیم تمرین کردم و آقای اسکوچیچ گفت که بختیار برای بازی با پرسپولیس حتما بیاید و کمک کند. متاسفانه در آن بازی کارتم صادر نشد. پس از آن شرایطی پیش آمد که کم بازی کردم و خداراشکر خوب بودم. بالاخره بچه ها خوب بازی می کردند و قابل درک بود که به ارنج اصلی دست نزنند. اصلا و ابدا چنین آدمی نیستم که اعتراض به این شرایط کنم و در شخصیت من نیست. یکسری مسائل در فوتبال پیش می آید که احساس خوبی به دو طرف دست نمی دهد، ایشان چندین بار بامن صحبت کرده که باید بیشتر تمرین بکنم و من هم وظیفه ام را انجام می دهم، ته داستان این بود که تیم نتیجه می گرفت و من به عنوان بازیکن حرفه‌ای کارم را انجام می دادم، ما هم انتظار داریم که این رفتار حرفه ای دو طرفه باشد. من آمده ام کمک بکنم، تا قبل از بازی با استقلال چیزهای جالب ندیده ام. در ۱۳ روز تنها سه تمرین انجام دادیم و نمی‌توان با سه تمرین برای دیدار با استقلال در آزادی آماده شد. مشکل پرواز، زمین و اتوبوس داشتیم، این چیزها پیش آمد. وقتی ۱۱ بازیکن فیکس دارید آنها تمرین خاصی نیاز ندارند اما شما باید تیم بعدی را آماده نگه دارید که متاسفانه تا قبل از بازی استقلال اینگونه نبود و در بازی با استقلال لطمه اش را خوردیم، دلیل باخت ما بحث مالی نبود، ما در بازی با تراکتور هم پیروز شدیم. انشالله از این به بعد درست بشود و ختم به خیر بشود.

 

بختیار درباره اینکه نتوانسته امسال در ورزشگاه آزادی بازی کند و نحسی این ورزشگاه او را گرفته نیز گفت: همه دوست دارند در این ورزشگاه بازی کنند، من بازی های خیلی خوبی در این ورزشگاه انجام داده ام اما به هرحال باید شما ببینی با چه مربیانی کار کرده ای و چگونه از تو استفاده کرده اند، اینکه بگوییم خوش یمن نبوده اصلا اینگونه نیست و من اینگونه به داستان نگاه نکرده ام.


وی درباره بازی بعدی تیمشان برابر سپاهان نیز گفت: شما ببینید با این همه مشکلات باید در بازی های بعد به مصاف چه تیم های برویم، چه هزینه های کرده اند و شرایط چگونه است. خدارا شکر تاکنون به جز بازی با استقلال، بازیکنان فوق العاده کار کرده ایم. سپاهان تیم خوبی است و امیر خان هرجا بوده، تیمش فوق العاده کار کرده است، کاش این شرایط روحی روانی و افتضاح را نداشتیم و دلم  به حال خودمان می سوزد تا رقابت مان از همه نظر شانه به شانه بود. ما بخاطر مردم و هواداران با تمام وجود بازی می کنیم و انشالله هرچه قسمت باشد اتفاق بیفتد.

 

بختیار در انتها نیز درباره بازی نکردن، در بازی اخیر تیمشان نیز گفت: من بسیار بسیار ناراحت هستم که بازی نمی‌کنم اما بازیکنی نیستم که بخواهم برای تیم حاشیه درست کنم، از رفتار و بعضی حرکات و حرفایی که بعد از بازی با استقلال زده شد بسیار دلخور هستم که باید با کادرفنی و دوستانم در میان بگذارم.

دیدگاه‌ها