کد خبر : 1649527 | 22 آبان 1398 ساعت 21:22 | 106.5K بازدید | 0 دیدگاه

حکومت نظامی لمپارد برای بازیکنان چلسی (عکس)

فرانک لمپارد قوانین سفت و سختی برای بازیکنان چلسی در نظر گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در هفته‌های اخیر و زیر نظر فرانک لمپارد، عملکرد درخشانی داشته و علی‌رغم محرومیت از خرید بازیکن، در چند هفته گذشته پیروزی‌های متوالی کسب کرده است. حالا دیلی میل قوانین سفت و سخت فرانک لمپارد را برای بازیکنان چلسی در نظر گرفته است. بازیکنانی که در شروع تمرین حضور نداشته باشند 20 هزار پوند جریمه می‌شوند و هر دقیقه تاخیر برای حضور در جلسات فنی 500 پوند جریمه در پی خواهد داشت. همچنین غیبت یا عدم حضور سر وقت در برنامه‌های درمانی، قرارهای پزشکی و یا سوار شدن به اتوبوس برای سفر در روز مسابقه، 2500 پوند جریمه خواهد داشت.

 

زنگ خوردن تلفن همراه در حین جلسات فنی یا وعده‌های غذایی و همینطور پوشیدن لباس اشتباه در روزهای بازی، برای هر یک از بازیکنان تیم اول چلسی 1000 پوند جریمه به همراه خواهد داشت. اطلاع ندادن مصدومیت یا بیماری تا 90 دقیقه قبل از تمرین نیز 10000 پوند جریمه دارد.

 

جریمه‌ها توسط کادر مربیگری لمپارد کنترل و جمع‌آوری می‌شود و در صورت پرداخت نکردن آن در مدت 14 روز، جریمه‌ها دو برابر می‌شوند. بازیکنان باید در صورت سفر به خارج از کشور حتی در روزهای تعطیل رسمی به باشگاه اطلاع دهند. همچنین مدیر برنامه‌ها نیز حق حضور در تمرینات چلسی را ندارند.

 

این لیست جریمه هایی است که فرانک لمپارد در باشگاه چلسی اعمال کرده است. این مسئله شاید برای فوتبال ایران جالب و قابل توجه باشد اما یک همچنین روندی در فوتبال حرفه ای بسیار طبیعی و نرمال است. بند سوم به تاخیر در سالن بدنسازی برای تمرینات پیش آماده سازی (Pre Activation) اشاره دارد. این تمرینات قبل از شروع گرم کردن انجام می شود و بازیکنان با این متد تمرینی به طور ویژه و اختصاصی بر روی نقاطی که احتمال آسیب دیدگی وجود دارد، تمرین می کنند.

 

به علاوه در این بخش تمریناتی را به طور عمومی انجام می دهند که در پیشگیری از آسیب دیدگی ها تاثیرگذار است. به عبارت ساده یکی از اهداف اصلی این تمرینات (Pre Activation) پیشگیری از آسیب دیدگی هاست که بازیکنان با تمرینات اختصاصی و عمومی آن را دنبال می کنند. اگرچه که زمان اجرای این تمرینات طولانی نیست اما برنامه ریزی برای اجرای آن جزیئات زیاد و پیچیده ای دارد. با این حال این متد تمرینی کارایی زیادی دارد و بخش اساسی در تمرینات تیمهای روز دنیا است. اجرای این روش دلیل مهمی است بر اینکه چرا اغلب برنامه های گرم کردن در فوتبال مدرن با توپ اجرا می شود.

 

1451412

دیدگاه‌ها