کد خبر : 1649541 | 22 آبان 1398 ساعت 09:14 | 26.5K بازدید | 0 دیدگاه

این بار ردبول سالزبورگ

ادامه شایعات رسانه های عربی برای مهاجم عراق(عکس)

طبق اعلام رسانه های عربی، باشگاه ردبول سالزبورگ اتریش برای به خدمت گرفتن مهند علی، مهاجم عراقی با تیم الدحیل وارد مذاکره شده است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران و عراق فردا در عمان به مصاف هم خواهند رفت، بازیکنان لژیونر زیادی در لیست عراق حضور دارد و البته لژیونرهایی چون احمد یاسین و جاستین میرام نیز با توجه به بی انضباطی های اخیر از لیست کاتانچ خط خورده اند.


طبق اعلام رسانه های عربی، باشگاه ردبول سالزبورگ اتریش با باشگاه الدحیل قطر برای انتقال میمی در پنجره زمستانی وارد مذاکره شده تا در صورت موافقت این باشگاه او را با قرارداد قرضی به اتریش ببرد.

 

تیم ردبول سالزبورگ که ر لیگ قهرمانان حضور دارد در این فصل بازی های درخشان و تماشاگر پسندی با همگروه های خود، لیورپول، خنک و ناپولی انجام داده و می تواند در صورت کسب امتیازات در دو بازی آخر به مرحله بعد نیز صعود کند.


باید دید مهند علی که پیش از رفتن به الدحیل، خبرهایی از پیوستنش به تیم های بزرگ اروپا چون، منچسترسیتی، گلاسکو رنجرز، منچستریونایتد، دورتموند، میلان و رئال مادرید شنیده می شد، در نهایت عازم اروپا می شود یا خیر.


مهند علی هم اکنون بهترین گلزن عراق در مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ لقب گرفته و البته فردا رویارویی سختی برابر علیرضا بیرانوند و دیگر مدافعین ایران خواهد داشت، او در بازی دو تیم در جام ملت های اخیر نیز نتوانست کاری از پیش ببرد و برابر مدافعان ایرانی مغلوب شد.

 

1451421

دیدگاه‌ها